Ziola na watrobe

1. Data: 2001-06-17 21:12:36

Temat: Ziola na watrobe
Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos slyszalem ze sa jakies ziolka ktore usuwaja toksyny z watroby i sa
bardzo pomocne przy luszczycy ( a ja mam to paskudztwo) ale niewiem jak sie
nazywaja. Moze ktos cos wie na ten temat ?

2. Data: 2001-06-18 08:58:04

Temat: Odp: Ziola na watrobe
Od: "Asia Bugla" <f...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yacool <m...@p...multinet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9gj6g8$6s0$...@n...tpi.pl...
> [...]
sie
> nazywaja. Moze ktos cos wie na ten temat ?

Lopian
Asia

3. Data: 2001-06-20 18:31:09

Temat: Re: Ziola na watrobe
Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yacool wrote:

> Cos slyszalem ze sa jakies ziolka ktore usuwaja toksyny z watroby i sa
> bardzo pomocne przy luszczycy ( a ja mam to paskudztwo) ale niewiem jak sie
> nazywaja. Moze ktos cos wie na ten temat ?

postawowe to kocanka choc jej samodzielnie stosowac nie polecam.
Najlepiej w mieszance z innymi. I tak nalezy 10-15 min gotowac na malym
ogniu w jednakowych czesciach korzen mniszka, wilzyny i klacze perzu 1
lyzeczke od herbaty na 0.75 l wody. Natepnie do tego wywaru nasypac
lyzeczke mieszanki zlozonej z rownych czesci kocanki, miety i szanty.
Pogotowac 1-2 min pod przykrycie i zostawic do naparzenia na kolejne
30min. Popijac w ciagu dnia.

4. Data: 2001-06-21 20:22:38

Od: "Marek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdzona kuracja firmy Nutrition For Life - USA. Ułożona przez lekarza
konsultanta tej firmy który wcześniej chorował 30 lat. Po kuracji tymi
preparatami łuszczyca ustąpiła w ciągu 4 m-cy. Kuracja nie jest tania ale
jest skuteczna. Zainteresowanych zapraszam na priva

--

Użytkownik "Włodzimierz Senicz" <w...@u...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lyzeczke mieszanki zlozonej z rownych czesci kocanki, miety i szanty.
> Pogotowac 1-2 min pod przykrycie i zostawic do naparzenia na kolejne

Jak dbac o zeby?
Propecja
Zioła tybetańskie ???
czas pracy fizjoterapeutow