Zlamana reka?

1. Data: 2008-10-12 11:57:28

Temat: Zlamana reka?
Od: "Jan-xx" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Jakies 6 tygodni temu wywrocilem sie i mocno uderzylem w przedramie.
Ostatnio zauwazylem, ze w miejscu uderzenia podczas ucisku odczuwam
nieznaczny bol i mam wrazenie, ze w kosci jest uskok - trudno mi ocenic
palcem glebokosc - moze pare milimetrow. Poza tym nic mi sie z ta reka nie
dzieje. Zbadala mi to mama, internista, i powiedziala, ze jest okej. Jednak
badanie bylo ekstremalnie na szybko, wiec moze sie pomylila?

Czy w obecnej sytuacji badanie tej reki u specjalisty jest sprawa pilna? Czy
moze poczekac miesiac - wtedy bede w Polsce i bede mogl to prosto zalatwic.
Czy moze poczekac do nowego roku - obecnie bardzo mi nie na reke ewentualna
operacja i noszenie gipsu.

Co to moze byc innego, co mogla domniemac mama, jesli nie zlamanie (chwilowo
nie moge sie z nia skontaktowac).

Jan-xx

2. Data: 2008-10-12 11:59:51

Temat: Re: Zlamana reka?
Od: "Jan-xx" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Co to moze byc innego, co mogla domniemac mama, jesli nie zlamanie
> (chwilowo nie moge sie z nia skontaktowac).

Moze to tutaj istotne - jestem mezczyzna, mam 27 lat i jestem kompletnie
zdrowy.

--
Jan-xx

3. Data: 2008-10-12 12:39:45

Od: "Robert K." <r...@p...naOnecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan-xx" <j...@g...pl> napisał:
> [...]
> palcem glebokosc - moze pare milimetrow. Poza tym nic mi sie z ta reka nie

Raczej na pewno wykluczyć można złamanie. W dodatku z jakimś
przemieszczeniem (piszesz i uskoku). Przy takim urazie ból byłby wieeelki.
Tak czy inaczej wypadałoby wybrać się do lekarza...

4. Data: 2008-10-12 13:05:48

Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan-xx" < > napisał w wiadomości
> [...]
>
> Co to moze byc innego, co mogla domniemac mama, jesli nie zlamanie
> (chwilowo nie moge sie z nia skontaktowac).

Trudno cos powiedziec nie badajac Cie i nie robiac RTG. Tylko w ten sposob
mozna stwierdzic jednoznacznie, czy kosc przedramienia zostala zlamana czy
tez nie.

Pozdrawiam
regen

Gulka w odbycie-to jedyny opis jaki mi przechodzi na myśl
Zdrowie a lot samolotem
Skierowanie od prywaciarza?
rak nerki
Parkinson w wieku 21 ?