Zlew ze stali - czym doczyscic?

21. Data: 2005-12-06 10:03:00

Temat: Re: Zlew ze stali - czym doczyscic?
Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Dec 2005 13:04:42 +0100, Iwona_s naskrobałeś/łaś:

>Uzywam Stalfixu, ale tylko do garnkow stalowych. Kilka razy "podeszlam z
>nim" do zlewu (tez stalowy-len) i nie moglam potempozbyc sie bialych
>plam/zaciekow (!).
Ja mam jakiś Metafix zdaje się że Proper.

I białe zacieki zostaną, jak się za mało spłucze.

--
Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
12 latka no 1. on p.r.a

22. Data: 2005-12-06 11:02:17

Od: "bankroot" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> napisał(a):

> Czesc!

> :o
> A czy to nie zmatowi za bardzo?
>
> Pozdrawiaj,
> robal.

musisz spróbować w jakimś niewidocznym miejscu.
Ja na Twoim miejscu wymieniłbym cały zlew

23. Data: 2005-12-06 11:22:04

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> musisz spróbować w jakimś niewidocznym miejscu.
> Ja na Twoim miejscu wymieniłbym cały zlew

Ale mozna rzeczywiscie usunac brud papierem sciernym, 800-1500 a potem wziac
paste polerska i kawalek filcu i wypolerowac.
Mozna tez zastosowac sama pastepolerska do usuniecia tych sladow. Najlepsza
jest pasta DURSOL. Prolerowalem nia duzo rzeczy i sprawdza sie wysmienicie.

Pozdrawiam serdecznie
Jasiek

24. Data: 2005-12-06 13:34:23

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

bankroot wrote:
> Ja na Twoim miejscu wymieniłbym cały zlew
Mieszkanie nie jest moje, wiec taka 'inwestycja' wogole nie wchodzi w gre.

Pozdrawiam,
robal.

25. Data: 2005-12-06 13:35:21

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

yahu wrote:
> Mozna tez zastosowac sama pastepolerska do usuniecia tych sladow.
Chyba tak zrobie - kumpel tez mi to wlasnie podpowiedzial i twierdzi, ze
efekty sa bardzo dobre (tylko troche sie trzeba namachac).

Pozdrawiam,
robal.

26. Data: 2005-12-06 14:32:34

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba tak zrobie - kumpel tez mi to wlasnie podpowiedzial i twierdzi, ze
> efekty sa bardzo dobre (tylko troche sie trzeba namachac).

bierzesz wiewrtarke, zamiast wiertla srube M8-M10 na to szmatke i leeeeecisz
;-))
Nie trzeba sie tak wcale nameczyc ;-))
DURSOL jest na prawde dobrze scierajaca pasta.
ew. AutoMAX - 5 PLN tubka

pzodrawiam
Jasiek

27. Data: 2005-12-06 14:50:24

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

yahu wrote:
> bierzesz wiewrtarke, zamiast wiertla srube M8-M10 na to szmatke i leeeeecisz
Tyle to i ja wiem - trzeba jeszcze miec wiertarke :( Poki co mam
wazniejsze wydatki :D

Pozdrawiam,
robal.

28. Data: 2005-12-06 16:26:32

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle to i ja wiem - trzeba jeszcze miec wiertarke :( Poki co mam
> wazniejsze wydatki :D

To porzycz od sasiada ;-)
Tylko poiwedz, ze to do polerowania, a nie do wiercenia w scianach ;-)

Pozdrawiam
Jasiek

29. Data: 2005-12-07 09:58:05

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

yahu wrote:
> To porzycz od sasiada ;-)
Obawiam sie, ze sasiedzi tez moga nie miec - tez maja wazniejsze wydatki
(co prawda innego typu: libacje, ale jednak). :(
Dzis wyprobuje kreta, a jak nic nie da, to polerka robie :D - moze
zamiast wiertarki jakas rasowa blondzie zatrudnie ;)

Pozdrawiam,
robal.

czym zmyć "fiolet" z ekologicznej skóry
Moja chałpa