Zlote wesele, było Re: chrzest + wesele (długie)

From: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Zlote wesele, było Re: chrzest + wesele (długie)
Date: Fri, 25 Jan 2002 11:11:57 +0100

Witam,

Użytkownik "Agniefka" <z...@h...pl> napisał w wiadomości
news:3c4fb449@news.vogel.pl...
> [...]
> Moja dobra koleżanka bierze ślub, a poza tym na jednej
> uroczystości będzie też chrzest ich dziecka. Czyli dwa w
jednym :-)

> Mój problem dotyczy prezentu [...]

Mam podobny: prezent na _pięćdziesiątą_ rocznicę ślubu (robi
wrażenie, nie?) Jubilatami są ciocia i wujek mojego TŻ, ciocię
spotkałam dwa razy, o istnieniu wujka dowiedziałam się przy
okazji zaproszenia na ww. imprezę, która - dla uściślenia - jest
w niedzielę. Najbliższą :) Nie wiem, jak to się stało, ale
odpowiedzialnośc za wybór prezentu spadła na mnie (kiedyś nie
wytrzymam i napiszę tu epopeję zaczynającą się od słów "dlaczego
oni zawsze..." :))) Pomoooocyyyy!

Koperta z oczywistych względów odpada. Myślałam o dużej stojącej
ramce z reprodukcją ślubnego zdjęcia (kurczę pieczone, myślałam
o tym trzy tygodnie temu, ale oczywiście wtedy wszyscy mieli
jeszcze tyyyyle czasu...) - niestety już nie zdążę. Nie mam
zielonego pojęcia, jak wygląda mieszkanie wujostwa. Poszukiwany
prezent powinien spełniać następujące kryteria: po pierwsze -
być "dla dwojga", po drugie - niezbyt osobisty (ze względu na
niezbyt bliską znajomość i dużą różnicę wieku niezręcznie mi
startować np. z kompletem pościeli czy czymś takim - a może się
mylę?), po trzecie - dać się łatwo schować ;) (na wypadek, gdyby
się nie spodobał). Moja desperacja powoli dosięga już poziomu
oznaczonego jako "cena nie gra roli". Błagam, pomóżcie...

Pozdrawiam
Hanka z amokiem i żądzą mordu w oczach
--
Hanka Skwarczyńska