Złudzenie czy coś?

1. Data: 2005-05-02 19:57:13

Temat: Złudzenie czy coś?
Od: "Viktor" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Potrzebuje wyjaśnienia więc napisze krótko i na temat.
Kiedy patrzę się przez jakiś czas człowiekowi w oczy a raczej w jedno oko,
jego twarz zaczyna się zmieniać, przekształcać w inną lub w coś innego.

Co to może oznaczać? Czy jest to tylko złudzenie?
Wiem że jeżeli człowiek patrzy się w jeden punkt, reszta zaczyna znikać,
lecz się nie przekształca.
Czy to jest normalne?

Jeżeli ktoś będzie w stanie mi to wytłumaczyć będe naprawde wdzięczny.

Pozdrawiam.

1. Data: 2005-05-02 20:15:19

Temat: Re: Złudzenie czy coś?
Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Viktor napisał(a):
> Potrzebuje wyjaśnienia więc napisze krótko i na temat.
> Kiedy patrzę się przez jakiś czas człowiekowi w oczy a raczej w jedno oko,
> jego twarz zaczyna się zmieniać, przekształcać w inną lub w coś innego.
Witaj w klubie - ja tez sie dzisiaj nawalilem ;)

> Co to może oznaczać? Czy jest to tylko złudzenie?
To zalezy ile wypiles :)

> Wiem że jeżeli człowiek patrzy się w jeden punkt, reszta zaczyna znikać,
> lecz się nie przekształca.
> Czy to jest normalne?
Normalne, normalne ;) Tylko nie boj sie tych myszy, bo one tak naprawde
to nie istnieja...

> Jeżeli ktoś będzie w stanie mi to wytłumaczyć będe naprawde wdzięczny.
Nie dziekuj - skocz po nastepne piwo to bedziemy mieli wieksze problemy
:) Film sie urwie czy cus ;)

Pzdr,
HS - znow nawalony - Debowe Mocne rzadzi!

1. Data: 2005-05-02 20:17:47

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viktor" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jego twarz zaczyna się zmieniać, przekształcać w inną lub w coś innego.

W jaką? W co innego?

Paff

PS: Kiedyś ujrzałem trupią czaszkę pod skórą młodej, zdrowej dziewczyny. I
wykrzywione złymi grymasami twarze pod zwykłymi twarzami grających w kosza.

1. Data: 2005-05-02 21:19:19

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> wrote in message

> PS: Kiedyś ujrzałem trupią czaszkę pod skórą młodej, zdrowej dziewczyny. I
> wykrzywione złymi grymasami twarze pod zwykłymi twarzami grających w
kosza.

Masz dobrze, ja wszedzie widze cipki...
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-05-02 21:39:11

Od: " himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Viktor <v...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Co to może oznaczać? Czy jest to tylko złudzenie?
> Wiem że jeżeli człowiek patrzy się w jeden punkt, reszta zaczyna znikać,

to jest bardzo nienormalne, na twoim miejscu nie rozmawialabym o tym z
nikim, wiesz co robia z takimi dziwolagami jak ty? albo zamykaja ich w
szpitalu bez klamek, albo w cyrku.
uwazaj wiec komu to mowisz.

1. Data: 2005-05-02 21:45:24

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki napisał(a):
> PS: Kiedyś ujrzałem trupią czaszkę pod skórą młodej, zdrowej dziewczyny. I
> wykrzywione złymi grymasami twarze pod zwykłymi twarzami grających w kosza.

One wszystkie mają tam czaszki... a jeśli je się zobaczy to będą to
trupie czaszki...

1. Data: 2005-05-03 07:48:00

Od: incuś <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 May 2005 21:57:13 +0200, Viktor <v...@w...pl> napisał:

> Witam
>
> Potrzebuje wyja?nienia wi?c napisze krótko i na temat.
> Kiedy patrz? si? przez jaki? czas cz?owiekowi w oczy a raczej w jedno
> oko,
> jego twarz zaczyna si? zmieniaae, przekszta?caae w inn? lub w co? innego.

Zacznij od okulisty, a jeśli nic nie poradzi, to idź do psychiatry. :>

--
Pozdrowienia,
incuś, GG:5196643, GSM: 502617455.

1. Data: 2005-05-03 09:28:03

Od: "mike" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dawno nie bylem na grupie ale teraz juz wiem dlaczego :(

no nic pomogli Ci! to na pewno

wg mnie to normalne
sprobuj poeksperymentowac z lustrem
patrzysz tak dlugo az zdasz sobie sprawe ze ten gosc na ktorego patrzysz to
nie Ty
wyjasnienie: twarz ludzka nie jest symetryczna.....

pozdro
mich

1. Data: 2005-05-03 20:13:21

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

mike napisał(a):
> dawno nie bylem na grupie ale teraz juz wiem dlaczego :(
Naucz sie co to jest ironia i dopiero tutaj przyjdz...

> wg mnie to normalne
Co ty nie powiesz...

Pzdr,
HS.

--
"Hardy...jakbyś Ty tak kurna robił dobrych uczynków co postów pisał...to
by z ciebie był wspaniały człowiek!" (c) Robercisz

1. Data: 2005-05-04 12:20:29

Od: "M. Pipko" <p...@p...pupa_tak_jest_bardziej_higienicznie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Co to może oznaczać? Czy jest to tylko złudzenie?
> Wiem że jeżeli człowiek patrzy się w jeden punkt, reszta zaczyna znikać,

Mniej politury, bracie, mniej politury a bedziesz mial szanse z tego wyjsc.

Podswiadome pragnienie smierci
Testy (jeszcze raz)
Testy psychologiczne do pracy - jak wypelniac by dobrze wypasc?
Rozmowy o ... - sentencja.
Pomoc dla Pawła Sity, dyrektora radia BIS !!