Zmiana skórna na penisie od spodu

1. Data: 2004-09-01 19:19:08

Temat: Zmiana skórna na penisie od spodu
Od: "zgredzik" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmiana skórna na penisie od spodu

witam mam 20 lat i od paru lat mam zmiane skórną na penisie od spodu ciągnącą
sie od początku penisa do samego konca ( na poczatku penisa cm, na środku 0,5
mm, na koncu napletka jakiś 1 mm, jest to inny odcień skóry - brązowawy przy
czym pozostała czesc penisa ma normalną barwe - żółtą ).U lekarza z tym nigdy
nie byłem bo się wstydziłem. Nie pamiętam też czy za bajtla to miałem bo wtedy
tam nie zaglądałem. W niczym to nie przeszkadza ale chciałem się dowiedzieć
czemu mam takie coś,skąd się to wzieło, czy to jakiś nowotwór ?

2. Data: 2004-09-02 06:35:29

Temat: Re: Zmiana skórna na penisie od spodu
Od: "L." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zgredzik" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dowiedzieć
> czemu mam takie coś,skąd się to wzieło, czy to jakiś nowotwór ?

to normalne. taka cienmiejsza linia wzdłuż.

3. Data: 2004-09-02 11:07:42

Od: "Greg" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> to normalne. taka cienmiejsza linia wzdłuż.

No, ja też to mam.

Greg

4. Data: 2004-09-02 12:01:15

Od: "L." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czemu mam takie coś,skąd się to wzieło, czy to jakiś nowotwór ?

zaraz tam nowotwór.... kto cie nastraszył....
dużo facetów tak ma i sie nie przejmuje, bo nie ma czym. najnormalniejsza
rzecz na swiecie.
niektóre kobiety czasem mają takie ciemniejsze kreski
a skóra wokół narządów zazwyczaj jest ciemniejsza od tej pozostałej.

L.

Białaczka podczas leczenia ziarnicy - PILNE !!
Po wypadku...
Jak tutaj, w takim kraju mam sie leczyć?
Slinianka przyuszna
leczenie mikrofagami