Zmiana wkladki zamka typu yeti

1. Data: 2005-12-16 20:00:37

Temat: Zmiana wkladki zamka typu yeti
Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moze pomozecie:mam problem, gdyz potrzebuje wymienic ww wkladke, a nie
mam do nich kluczy. jak to zrobic? rozwiercilem juz praktycznie caly
zamek i nic nie drgnie...pomocy!
thx

2. Data: 2005-12-16 20:59:57

Temat: Re: Zmiana wkladki zamka typu yeti
Od: "shapyr" <s...@p...wyciachajtoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do nich kluczy. jak to zrobic? rozwiercilem juz praktycznie caly zamek i

Wykręć śrubę blokującą (od szczytu drzwi), przękręć bębenek nieco na ukos
(śrubokrętem) i wyjmij.

3. Data: 2005-12-16 21:39:06

Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik shapyr napisał:

> Wykręć śrubę blokującą (od szczytu drzwi), przękręć bębenek nieco na
> ukos (śrubokrętem) i wyjmij.
caly problem w tym, ze nie ma mozliwosci przekrecic nawet o milimetr w
zadna strone...

4. Data: 2005-12-16 22:32:18

Od: "shapyr" <s...@p...wyciachajtoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> caly problem w tym, ze nie ma mozliwosci przekrecic nawet o milimetr w
> zadna strone...

Większe wiertło, większa dziura, aż się kołeczki wysypią :) (praktycznie do
wypadnięcia ruchomej części wkładki)

5. Data: 2005-12-16 22:57:54

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Większe wiertło, większa dziura, aż się kołeczki wysypią :) (praktycznie
do
> wypadnięcia ruchomej części wkładki)

Trzeba rozwiercic pod bebenkiem (tzn w tej podluznej czesci pod kluczem).

Pzodrawiam
Jasiek

6. Data: 2005-12-17 10:49:34

Od: "Arbiter" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> napisał w wiadomości

> Trzeba rozwiercic pod bebenkiem (tzn w tej podluznej czesci pod kluczem).

zgadza się. A jeśli wkładka wystaje z drzwi, to wystarczy wziac młotek i
przecinak, strzelić konkretnie z boku. Wkładka pęka, wyjmuje się ją. Tzn
mówie o takiej wkładce

http://allegro.pl/show_item.php?item=75591885

czyli albo rozwiert, albo młotek. Młotkiem szyciej bo kilka sekund - choc
wkładka musi wystawac

7. Data: 2005-12-17 16:50:13

Od: "Mika" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisal w wiadomosci
> Witam
>
> Moze pomozecie:mam problem, gdyz potrzebuje wymienic ww wkladke, a nie
> mam do nich kluczy. jak to zrobic? rozwiercilem juz praktycznie caly
> zamek i nic nie drgnie...pomocy!

www.wytrych.pl ;)

A powaznie to rozwierc w tym miejscu co radza powyzej.
Przypuszczam, ze wizyta pana co otwiera drzwi awaryjnie nie wchodzi w gre ze
wzgledu na koszt. Pozostaje wiec wiertareczka lub glówkowanie i "wiedza
tajemna" (fachowo nazywa sie to "lock picking" i jest na emulach).

Mika

chyba cos sie dzieje z moja chlod.-zamraz. :(
Gorenje piekarnik + płyta gazowa - podłączenie ??
stara boazeria
plastikowe okna - jaki plyn do mycia?
lodowka malutka