Zmywarka 45 cm

1. Data: 2001-07-04 14:05:08

Temat: Zmywarka 45 cm
Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś widział/słyszał o zmywarce głębokiej na max 45 cm ?
Szerokość może być standardowa tj. 60.
Pralki są nawet o gł. 32, jednak zmywarki nie udało mi się dotąd znaleźć.

1. Data: 2001-07-05 06:02:34

Temat: Re: Zmywarka 45 cm
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

: Czy ktoś widział/słyszał o zmywarce głębokiej na max 45 cm ?
: Szerokość może być standardowa tj. 60.
: Pralki są nawet o gł. 32, jednak zmywarki nie udało mi się dotąd znaleźć.
:

odwrotne wymiary sa spotykane, tj. szerokosc 45, glebokosc 60, ale co Ty chcesz
do takiej waskiej zmywarki wlozyc, toz tam najwyzej jeden komplet talezy by sie
zmiescil (pewnie dlatego nie ma takich).
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-07-05 06:28:11

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> zmiescil (pewnie dlatego nie ma takich).

No właśnie, nie mam dużych potrzeb, jeśli chodzi o ilość. Z drugiej strony:
objętość takiej zmywarki 45x60 (szer x głęb)- a takie są - jest taka sama jak
60x45 - więc nie jest argument.

1. Data: 2001-07-05 07:20:16

Od: Marek Szapajko <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>No właśnie, nie mam dużych potrzeb, jeśli chodzi o ilość. Z drugiej strony:

Jeśli nie masz dużych potrzeb, to może wystarczy jakieś zupełne maleństwo na
powiedzmy 4 komplety?

Zajrzyj na na http://to.czy.to/serwis/ Pierwsza, jaka mi się rzuciła w oczy
to BOSCH SKT 5002 (kompaktowa, do postawienia np. na blacie):

Pojemność 4 kpl
Wymiary [mm]: - Szerokość 555 - Wysokość 450 - Głębokość 460

Niestety wada kompaktów to (ZTCS) relatywnie głośna praca i to że zajmują
cenne miejsce na blacie.

--
Marek Szapajko msj<at>cad.pl http://www.msj.cad.pl
Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie.

1. Data: 2001-07-05 07:26:42

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Marek Szapajko msj<at>cad.pl http://www.msj.cad.pl
> Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie.

Dzięki, bardzo mi pomogłeś. Jeden malutki problem: definicja kompletu ?

1. Data: 2001-07-05 07:53:05

Od: Marek Szapajko <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dzięki, bardzo mi pomogłeś. Jeden malutki problem: definicja kompletu ?

Za komplet zwykle uważa się: 2 duże talerze, 2 małe, filiżankę, szklankę
oraz sztućce. Ale w praktyce tyle nie wejdzie...

1. Data: 2001-07-11 09:58:31

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Szapajko wrote:

> Za komplet zwykle uważa się: 2 duże talerze, 2 małe, filiżankę, szklankę
> oraz sztućce. Ale w praktyce tyle nie wejdzie...
>
> --

Rodzice maja taka (bosha). I wejdzie, tylko tzreba dobrze poukłądac!
Katarzyna

Gdzie kupie farby wapienne?
Przepływowy ogrzewacz wody
Nieodpłatnie doradzę jak dobrać oczyszczalnię ścieków
Instalacje Sanitarne Trójmiasto i okolice
Elementy potrzebne do budowy dachu sprzedam