Zmywarka 45cm

1. Data: 2005-08-26 22:26:23

Temat: Zmywarka 45cm
Od: ciach <"michal.(ciach)kita"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
chcę kupić zmywarkę 45cm - raczej wystarczy dla 3 osób. Nie wiem
natomiast jaką wziąść markę i co jest ważne w zmywarce. Zastanawiam się
nad Electroluxem 4131...
Co polecacie?
Dzięki i pozdrawiam,
MK

2. Data: 2005-08-27 02:50:50

Temat: Re: Zmywarka 45cm
Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach napisał(a):

> Co polecacie?

Polecaja 60 cm

> Dzięki i pozdrawiam,
> MK

Drobiazg
barney

3. Data: 2005-08-27 03:45:20

Od: "Ada" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja ma esl 4131 i super, bardzo dobrze myje , jednak ja mam dla 2 osob i w
zupelnosci wystarcza, nie wiem jak dla 3 , wszystko zalezy ile jecie w domu

4. Data: 2005-08-27 11:49:55

Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciach" <"michal.(ciach)kita"@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chcę kupić zmywarkę 45cm - raczej wystarczy dla 3 osób. Nie wiem natomiast
> jaką wziąść markę i co jest ważne w zmywarce. Zastanawiam się nad
Ja mam 12-letniego Siemensa (Lady Plus 45 bodajże) i swobodnie wystarcza na
1 codzienne mycie dla 5 osób. Faktem jest, że garnki myję w zlewie (bo tak
mi wygodniej). Pozdrawiam AJ

5. Data: 2005-08-27 15:28:22

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chcę kupić zmywarkę 45cm - raczej wystarczy dla 3 osób. Nie wiem natomiast
> jaką wziąść markę i co jest ważne w zmywarce. Zastanawiam się nad

jak nie ładujesz garów/patelni, to 45 cm w zupełności wystarcza dla nawet 4
osób (przy założeniu że jedzą 1 posiłek poza domem) - tak jest u mnie w
domu, od 6 lat codziennie chodzi jakaś zanusii i nie było z nią żadnego
problemu. Natomiast do swojego domu, który własnie kończę kupiłem (czekam na
dostawę) boscha srv33a13, za bardzo dobra cenę - 1549 pln + dostawa. Wydaje
mi się że to dobry wybór, no i bardzo tania
pzdr

6. Data: 2005-08-27 17:20:05

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ciach" <"michal.(ciach)kita"@interia.pl> wrote in message
> Hej,
> chcę kupić zmywarkę 45cm - raczej wystarczy dla 3 osób.

Ja mam siemensa 45 cm dla 3 osób, które pracują i stołują się w domu. (to
znacznie więcej zmywania niż w 'normalnej' rodzinie) Robimi 2 zmywania
dziennie - jedno po obiedzie, łącznie z garami i patelniami, drugie rano -
naczynia z kolacji, śniadania i niezliczonych wieczornych herbatek. Większa
zmywarka wcale by mnie nie urządzała, bo szybko zabrakłoby mi czystych
naczyń:))
A co jest w zmywarce ważne? Żeby była cicha, żeby miała tzw. aquastop
(chroni przed zalaniem kuchni). Moja ma też aqua sensor. Nie wiem, czy to
działa, czy nie, ale ogólnie za wodę płacimy znacznie mniej niż przed
zakupem zmywarki.
Aha, gary wyjmuję domyte.
Anka

7. Data: 2005-08-27 17:34:37

Od: ".....loading !!!!!!!94,9%" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

HAIER za jedyne 1099 w MM

8. Data: 2005-08-30 08:28:04

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Aug 2005 13:49:55 +0200, "AWJ" <j...@p...pl> wrote:

>Ja mam 12-letniego Siemensa (Lady Plus 45 bodajże) i swobodnie wystarcza na
>1 codzienne mycie dla 5 osób. Faktem jest, że garnki myję w zlewie (bo tak
>mi wygodniej).

Jak masz 45, to jasne że garnki wygodniej umyć w zlewie (bo i tak by nie weszły,
chyba żeby puszczać dwa zmywania pod rząd). Ale właśnie sens posiadania zmywarki
wziął w łeb.

Żeby nie wywoływać kolejnej nudnej dyskusji: zmywarki 45 są jak fiat seicento:
dla 3 osób spokojnie wystarczy i zajmuje mało miejsca. Ale jak ktoś chce
komfortu i nie jeździ wyłącznie do pracy, to _musi_ kupić coś większego.
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

9. Data: 2005-08-30 14:01:46

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"McMac" <m...@p...pl> wrote in message
> On Sat, 27 Aug 2005 13:49:55 +0200, "AWJ" <j...@p...pl> wrote:

> Jak masz 45, to jasne że garnki wygodniej umyć w zlewie (bo i tak by nie
weszły,

Wchodzą, wchodzą:) Przy 3-osobowej rodzinie tych garów po obiedzie nie ma aż
tyle. Dwa zmywania pod rząd to ja robię tylko przy okazji dużych rodzinnych
spędów (raz, dwa razy do roku), ale wtedy wszystkie brudne naczynia na raz w
60-tkę też by pewnie nie weszły.
Tyle, że faktycznie, jeśli jest miejsce na 60-tkę, to po co się ograniczać?
U mnie na większą zmywarkę po prostu nie ma miejsca.
Anka

jaki kocioł ogrzewanie ?
jakie rolety zewnetrzne, jakies firmy (Wroclaw/okolice)
Ariston sprzęt AGD - opinie [pralka AVSF 129]
termoobieg a pieczenie ciasta
Co to za robactwo? Prusaki / pluskwy?