Zmywarka Ariston LL 42 pytanie do uzytkownikow

1. Data: 2005-05-24 18:03:49

Temat: Zmywarka Ariston LL 42 pytanie do uzytkownikow
Od: Maciek M <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zastanawiam sie nad wyborem zmywarki i interesuja mnie opinie
uzytkownikow zmywarki Ariston LL 42.
Jak sie sprawuje ten model i jak jest z jego awaryjnoscia?
Czy to dobry wybor? Moze ktos poleci cos lepszego?
Musi to byc 45cm w cenie ok. 1600zl +-100zl
Juz bylem zdecydowany na ten model ale negatywne opinie o firmie na
grupie zniechecily mnie do firmy :-(

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660

2. Data: 2005-05-25 18:25:13

Od: Tomasz Kałużny <t...@Q...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek M" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> Juz bylem zdecydowany na ten model ale negatywne opinie o firmie na
> grupie zniechecily mnie do firmy :-(

Wlasnie jestem na etapie wyboru i potwierdza sie negatywna opinia o
Aristonach. W dwoch salonach AGD MARS staly wlasnie zmywarki tej firmy
jako uszkodzone. Jak na kilka dni poszukiwan pralki do naczyn to zbyt
duza przypadkowosc uszkodzen :( Natomiast (jak dla mnie 'o dziwo!') w
opinii moich znajomych i ich znajomych dobrze wypada HAIER. I chyba
sie na to zdecyduje mimo, ze szukalem czegos w INOXie lub srebrnym
kolorze to jednak nie dam sie zwariowac i nie bede przeplacac za sama
nazwe firmy i kolor.

Pozdrawiam. Tomek.

3. Data: 2005-05-25 18:57:25

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Kałużny <t...@Q...chip.pl> napisał(a):

> [...]
> sie na to zdecyduje mimo, ze szukalem czegos w INOXie lub srebrnym
> kolorze to jednak nie dam sie zwariowac i nie bede przeplacac za sama

Haier robią Chińczyki na "licencji" Aristona.

4. Data: 2005-05-27 07:54:51

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek M <f...@i...pl> napisał(a):

> Witam
> Zastanawiam sie nad wyborem zmywarki i interesuja mnie opinie
> uzytkownikow zmywarki Ariston LL 42.

LL 42 czy LI 42?

Ja mam LI 42. Jeżeli ma filtr plastikowy, nie kupuj, rozleci się. Jeśli z
siateczki metalowej, a takie od niedawna robią, to insza inszość.

JoP

5. Data: 2005-06-01 09:07:12

Od: MagdaM <m...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciek M napisał:
> [...]
> Musi to byc 45cm w cenie ok. 1600zl +-100zl
> Juz bylem zdecydowany na ten model ale negatywne opinie o firmie na

Ja mam zmywarkę firmy Ariston (45 cm szerokości ) tylko nie wiem jaki
model. Powiem szczerze że jestem bardzo zadowolona. Mam ja juz 6 rok i
nie miałam z nia najmniejszego problemu. Ma zdejmowana gorne wieczko i
schowana mampod blat. Mysle ze to byl dobry wybor i ja polecam Aristona

magda

Szukam instrukcji obsługi
Co można zrobić z książeczką mieszkaniową?
Blat kuchenny...
Płynne tapety (lub inaczej tynki japońskie)
Piekarnik Amica 2614