Zmywarka Ariston lub Indesit - kto ma?

1. Data: 2002-12-22 14:09:51

Temat: Zmywarka Ariston lub Indesit - kto ma?
Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę kupić zmywarkę (najchętniej do zabudowy).
W grę wchodzi tylko Ariston lub Indesit (mogę kupić taniej).
Czy ktoś ma takowe i może polecić konkretny typ i podzielić się wrażeniami z
użytkowania?

ulapod

1. Data: 2002-12-23 09:21:09

Temat: Re: Zmywarka Ariston lub Indesit - kto ma?
Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 22 Dec 2002 15:09:51 +0100, ulapod <u...@w...pl> pisze:

> [...]
>W grę wchodzi tylko Ariston lub Indesit (mogę kupić taniej).
>Czy ktoś ma takowe i może polecić konkretny typ i podzielić się wrażeniami z

Odradzam Aristona. Urzadzalem równo rok temu mieszanie wracającej
z zagranicy krewnej. Sprzedawca namówił mnie na całośc sprzętu do
kuchni marki Ariston. Po roku użytklowania, stwierdzam, że był to zły
zakup. Raz się zepsuła, nie zawsze domywa, ogrzewanie grzałką, a
nie przepływowe, niepraktyczne wnętrze.
Dodam, że ja mam Whirpoola i jestem zachwycony. Pracuje od półtora
roku. Wprawdzie też raz się zepsuł :-) ale jest duuużo intensywniej
eksploatowany (minimum 2-3 razy dziennie pełne mycie). Ariston
pracuje rzadko, najwyżej raz dziennie, przeważniej rzadziej. Do
Aristona dodawane są najlepsze środki myjące, generalnie staram
o nią dbać. Whirpool pracuje jak wól roboczy.

--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2002-12-23 11:39:17

Od: "remo" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko bosch, wloskiej firmy sa ladne ale wadliwe
Użytkownik "Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> napisał w
wiadomości news:l1ld0v0kpvgso7vd41ijqf81h8t4f4727s@4ax.com...

1. Data: 2002-12-23 12:49:42

Od: "Nomika" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ulapod" <u...@w...pl> wrote in message
> [...]
> W grę wchodzi tylko Ariston lub Indesit (mogę kupić taniej).
> Czy ktoś ma takowe i może polecić konkretny typ i podzielić się wrażeniami

A ja mam wszystko Aristona (tez mogłam kupic taniej) i jestem bardzo
zadowolona. Ładny design, sprzet od 3 lat działa bez zarzutu. Polecam.
Monika

1. Data: 2002-12-23 21:25:57

Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nomika wrote:

> A ja mam wszystko Aristona (tez mogłam kupic taniej) i jestem bardzo
> zadowolona. Ładny design, sprzet od 3 lat działa bez zarzutu. Polecam.

A możesz podać typ twojej zmywarki?

--
ulapod

1. Data: 2002-12-29 15:19:13

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Garapich wrote:

> [...]
> kuchni marki Ariston. Po roku użytklowania, stwierdzam, że był to zły
> zakup. Raz się zepsuła, nie zawsze domywa, ogrzewanie grzałką, a

No... właśnie ja z moim Aristonem też mam kłopot. Opisałam
to w nowym wątku. Więc... też odradzam, chociaż nie wiem,
jak jest z innymi.

--
CHANI

plama z wazeliny
Jaka farba na podkład?
pytanie do znawców licznika dwutaryfowego
jaka kuchenka?
Odkurzacz z filtrem wodnym jak zelmet wodnik, karcher 5500 - itp opinie