Zmywarka: Bosch czy Electrolux

1. Data: 2008-05-07 18:04:16

Temat: Zmywarka: Bosch czy Electrolux
Od: "omega_fan" <o...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zadanie: zakup zmywarki 45 cm, wolnostojącej
w kolorze srebrnym. Wybrałem sobie 2 modele:
1. Bosch SRS 55M38EU
2. Electrolux ESF 45010 S

numer 2 niby ciut tańszy. Czy ktoś ma z nimi doświadczenia?
A może coś zupełnie innego? Dzięki za wszystkie sugestie.

2. Data: 2008-05-07 18:28:51

Temat: Re: Zmywarka: Bosch czy Electrolux
Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "omega_fan" <o...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 1. Bosch SRS 55M38EU
> 2. Electrolux ESF 45010 S
>
> numer 2 niby ciut tańszy. Czy ktoś ma z nimi doświadczenia?
Zmywarka? Tylko Bosch lub Siemens

3. Data: 2008-05-07 18:58:31

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmywarka? Tylko Bosch lub Siemens

A ja uważam, ze Elektrolux sama taką posiadam i jestem bardzo zadowolona.
Jolka

4. Data: 2008-05-07 19:06:17

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mojej siostrze po 1,5 roku padł sterownik zmywarki elektrolux (modelu nie
pamietam), wymiana na gwarancji. Pan serwisan powiedzial, ze jeszcze pol
roku a musialaby zaplacic 300zł z własnej kieszeni. :-)

5. Data: 2008-05-07 19:27:40

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolka pisze:

> A ja uwa?am, ze Elektrolux sama tak? posiadam i jestem bardzo zadowolona.
> Jolka

u mnie przez zycie przewinely sie bosche i elektro
i teraz rodzice mecza sie z elektro, a stary bosch ktory stoi gdzie
indziej zmywa tak jak powinien.. u mnie tez bosch daje rade, do niczego
przypiac sie nie mozna

6. Data: 2008-05-07 19:30:08

Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 7, 8:04 pm, "omega_fan" <o...@n...pl> wrote:
> [...]
>
> numer 2 niby ciut tańszy. Czy ktoś ma z nimi doświadczenia?
> A może coś zupełnie innego? Dzięki za wszystkie sugestie.

Ladniejsza. Dzisiaj marka to towar, ktorym mozna pohandlowac.
Cos jak kartofle.

Kup ladniejsza, bedziesz sie na nia patrzec codziennie,
wyglad to wartosc zauwazalna i trwala.

A czy sie zepsuje (no tak, w koncu to nie byl Bosch),
czy tez sie zepsuje (ojej, a przeciez to Bosch),
to przeciez zadna roznica :)

7. Data: 2008-05-07 19:57:11

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"omega_fan" <o...@n...pl> wrote in message
> Witam!
>
> Zadanie: zakup zmywarki 45 cm, wolnostojącej
> w kolorze srebrnym. Wybrałem sobie 2 modele:
> 1. Bosch SRS 55M38EU
> 2. Electrolux ESF 45010 S

Jakieś 2 miesiące temu szukając zmywarki do zabudowy obejrzałem sporo modeli
róznych producentów.

Jaka by to marka nie była to widoczne wyposażenie (koszyki, zraszacze,
pojemniki) wydają się być produkowane w co najwyżej 2 chińskich fabrykach i
montowane zgodnie przez wszystkich producentów.
Obawiam się że podobnie jest z niewidocznymi elementami.

Wyłączając może Miele obawiam się że na dziś marka nie ma juz większego
znaczenia.

TomekD

8. Data: 2008-05-07 20:10:56

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłbym Beko za 1/2 ceny do zabudowy bez widocznego panela.
Nie zartuję.
JaC

-----

9. Data: 2008-05-08 07:48:47

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 May 2008 12:30:08 -0700 (PDT), arek napisał(a):
> Ladniejsza. Dzisiaj marka to towar, ktorym mozna pohandlowac.

Nie, nie ładniejszą. Taką, która ma sensowniejszy układ półek, przegródek,
podtrzymajek :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

10. Data: 2008-05-08 08:24:09

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta TomekD (t...@p...onet.pl) w wiadomości
news:fvt1io$a6a$1@news.onet.pl nabazgrał(a):

> Wyłączając może Miele obawiam się że na dziś marka nie ma juz większego
> znaczenia.

Dokładnie, masz 100% racji w tym ale częto patrzymy na markę co w
dzsiejszych czasach nie ma już znaczenia bo produceni i tak biorą podzespoły
od tych samych dostawców. Na marketingu facet mówił że ogólnie sprzęt ze
średniej półki jest obliczny na 3-5 lat pracy potem już kwestja farta, jeden
będzie się psuł co miesiąc a drugi pochodzi 50lat.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Pytanie dot. czyszczenia elewacji domu
Kafetierka - moka
Ile GJ ciepła w ciagu roku zużywacie?
czym czyscic deske sedesowa