Zmywarka Kupperbusch - serwis ?

1. Data: 2006-07-28 14:12:12

Temat: Zmywarka Kupperbusch - serwis ?
Od: "Stoton" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupić używaną (allegro). Nie używałem dotąd żadnej zmywarki. Czy
ktoś wie, czy w razie kłopotów byłby w Polsce serwis? Google nie chciały mi
pomóc a boję się konieczności wyrzucenia jej po krótkim czasie. A może
szukać innych firm?
Pozdrawiam.

Stoton

2. Data: 2006-07-28 15:10:34

Temat: Re: Zmywarka Kupperbusch - serwis ?
Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mi
> pomóc a boję się konieczności wyrzucenia jej po krótkim czasie. A może

Zadzwoń do kilku serwisów w mieście i spytaj o tą markę.
Osobiście odradzam zakupu. Wszystko się psuje, a z dostępnością części bywa
u nas różnie.

Tomek

[wrocław]szukam_fachury _od_układania_mozaiki
Gniazdko elektryczne na zewnątrz domu
kupno mieszkania
UWAGA: Ty też możesz pomóc - jak powinienem poprowadzic biznes?
wtyczka do zapalniczki