Zmywarka do 1500zł ?

1. Data: 2006-12-06 12:53:47

Temat: Zmywarka do 1500zł ?
Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy jest sens kupowania zmaywarki z tzw. dolnej półki, czyli do granicy
cenowej ok. 1500zł?
Najchętniej żeby choć firma była porządna, Bosch, Siemens, może Electrolux.
Chodzi o zmywarkę 60cm, rodzina z dwójką małych dzieci, gotowanie głównie w
domu.
Co myslicie o Bosch SGS 53E62EU ? Czy to były dobry wybór?
Dzięki za opinie i pozdrawiam
Bartnick

2. Data: 2006-12-07 09:04:01

Temat: Re: Zmywarka do 1500zł ?
Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 6, 1:53 pm, "Bartnick" <a...@S...onet.pl> wrote:
> Witam,
> Czy jest sens kupowania zmaywarki z tzw. dolnej półki, czyli do granicy
> cenowej ok. 1500zł?

Wyznaję dewizę że ubogich nie stać na tanie rzeczy. Inna dewiza
która też pasuje to kto dwa razy płaci, mało oszczędza ;-)
Tyle jeśli chodzi o mądrości ludowe.
Jak masz dużo kasy możesz eksperymentować, ale bądź gotowy że
różnicę w cenie zaplacisz w kosztach wody, prądu, środków do
mycia bądź też napraw.

> Najchętniej żeby choć firma była porządna, Bosch, Siemens, może Electrolux.

Jeśli już masz konieczność posiadania zmywarki, i nie możesz dużo
zapłacić raczej bym sugerował tanie firmy albo nowe na nasym rynku
bo tanie modele dobrych marek to oszczędność ze strony firmy na
materiałch, kosztach wykonania itd. czasem specjalnie robione na rynek
wschodniej europy (niemcy w tym celują), gdzie producent zakłada że
biedny polak i tak się nie pozna.

--
ZZ@private

3. Data: 2006-12-09 07:21:06

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

yznaję dewizę że ubogich nie stać na tanie rzeczy. Inna dewiza
która też pasuje to kto dwa razy płaci, mało oszczędza ;-)
Tyle jeśli chodzi o mądrości ludowe.

Ja tam kupiłem boscha za 1000zł i jestem bardzo zadowolony, od tych za
2500zł rózni się tym że nie ma kontrolek na panelu i musze sprawdzać w
środku czy jest sól, ma 3 programy ale i tak 99% używamy jednego i a znajomi
choć mają 6 też jednego używają. Te 1500zł które musiałbym dołożyć w prądzie
to mi przez 100lat by sie nie zwróciło, a system czyszczenia jest identyczny
jak w tych drogich. Zobaczymy jak z wytrzymałością ale to po jakimś czasie,
choć jak wytrzyma połowe czasu tej drogiej to i tak jestem do przodu i moge
znów mieć nową.
Ja wyznaję zasadę że skoro nie ma różnicy to po co przepłacać i jak coś
taniego kupuje to od razu biorę po uwagę że może się popsuć ale w końcu jest
2 razy tańsze albo wiecej.
Ostatnio kupowałem karnisze po 20zł zamiast 80zł za porządne kute. Róznicy
nie widać a 500zł jestem do przodu.

4. Data: 2006-12-10 18:24:22

Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> środku czy jest sól, ma 3 programy ale i tak 99% używamy jednego i a
> znajomi choć mają 6 też jednego używają.

Potwierdzam j. w.
Zanussi, 6 lat, za ~999 PLN ;-), działa bez zarzutu.
I żadnych błędów typu E-ileś-tam nie wyświetla ;-)

Pzdr

JKK

5. Data: 2006-12-21 10:42:45

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Myje zwykle tak samo, jak ta droga.
Chociaż często głośniej.
JaC

> Czy jest sens kupowania zmaywarki z tzw. dolnej półki, czyli do granicy cenowej ok.
1500zł?

It has removed 2838 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

6. Data: 2006-12-21 11:14:02

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 9, 8:21 am, "ZS" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
> jak w tych drogich. Zobaczymy jak z wytrzymałością ale to po jakimś czasie,

Wytrzymałość to jedno, a zużycie wody, proądu, hałas nie ma dla
Ciebie znaczenia?
Dla mnie ma, i kupiłem nieco droższą (ale w granicach rozsądku to
jest coś koło 1800 w sklepie internetowym, taka sama w sklepie dla
rozumnych inaczej była wyceniona na 2400).

> Ja wyznaję zasadę że skoro nie ma różnicy to po co przepłacać i jak coś
> taniego kupuje to od razu biorę po uwagę że może się popsuć ale w końcu jest
> 2 razy tańsze albo wiecej.

Jeśli nie ma różnicy to masz rację ale kto dwa razy płaci, mało
oszczędza. Sprawdzilo mi się już wielokrotnie w róznych dziedzinach
życia. Cena to nie wszystko, lepiej przełożyć zakup na pózniej
niż żałować że się wyrzuciło pieniądze na dziadostwo.

> Ostatnio kupowałem karnisze po 20zł zamiast 80zł za porządne kute. Róznicy
> nie widać a 500zł jestem do przodu.

Taaaaa, w karniszach nie widać, weź plastikowy płot zamiast kutego,
też różnicy nie widać - dopóki się ktoś nie oprze. :-)

--
ZZ@private

Pralka Siemens WM 12A260PL - szukam opinii
drzwi do szafy- ikea
luksfery zamiast ściany wewnątrz domu
Pracoholizm - badanie
Ogrzewanie małego mieszkanka, wysiada piec olejowy.