Zmywarka - jaką kupic?

1. Data: 2005-05-09 06:02:29

Temat: Zmywarka - jaką kupic?
Od: "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chce kupic zywarke i przygladam sie modelowi AEG Favorit 86080 VI.
Czy ktos z was moze sie wypowiedziec na temat firmy AEG lub na temat
zmywarek tej firmy?
A moze polecacie cos innego do 3 tys zł?

Pozdrawiam
futrzak

2. Data: 2005-05-09 09:02:28

Temat: Re: Zmywarka - jaką kupic?
Od: "DD" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AEG to sprawdzona firma z tradycjami - uwazam to za dobry produkt, wszystkie
urzadzenia agd w domu mam tej firmy, dlugo pracowalem nad wyborem firmy, a
do tego pomogl mi znajomek ktory montuje kuchnie i sprzet,
wskazal aeg

MC

3. Data: 2005-05-10 09:25:23

Od: "Tom" <a...@b...jts.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chce kupic zywarke i przygladam sie modelowi AEG Favorit 86080 VI.
> Czy ktos z was moze sie wypowiedziec na temat firmy AEG lub na temat

Ja tylko potwierdzę Twój wybór !
Takie rzeczy, które pracują pare lub parenaście lat w domu wybieram długo i
skrupulatnie.
Ja też wybrałem AEG tylko węższą wersję 84470 VI - po prostu nie potrzebuje
takiej dużej.
Naprawdę po wielu porównaniach i przeczytaniu kilkudziesięciu opinii
wybrałem tą zmywarkę.
Zobaczymy jak będzie się zachowywać "w praniu" :)

pozdr.
TOM

4. Data: 2005-05-10 09:49:56

Od: "PB BUDIREM" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ja też przymierzam się do zakupu zmywarki i zastanawiam się nad tym modelem
i modelem BOSCH SRV 55T03 EU który jest 1000 zł droższy. Mógłbyś podzielić
sie swoją opinią odnośnie zmywarki? Dodatkowo powiedz czy można ją zasilać
bezpośrednio ciepłą wodą? Z góry dzięki za info

Pozdrawiam

5. Data: 2005-05-11 08:41:24

Od: "Tom" <a...@b...jts.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PB BUDIREM" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie swoją opinią odnośnie zmywarki? Dodatkowo powiedz czy można ją zasilać
> bezpośrednio ciepłą wodą? Z góry dzięki za info

Jestem na etapie kupowania tzn. wysłałem zamówienie do hurtowni.
Nie testowałem jej jeszcze bo zabuduje ją w momencie gdy będą gotowe meble
do kuchni.
Jeżeli zaś chodzi o ciepłą wodę to nigdzie nie znalazłem informacji o tym by
ktoś podłączał ciepłą wodę do zmywarki.
Z regóły to samam sobie grzeje :)

pozdr.
TOM

6. Data: 2005-05-11 11:55:01

Temat: Re: Zmywarka - jak? kupic?
Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też przymierzam się do zakupu zmywarki i zastanawiam się nad tym
> modelem
> i modelem BOSCH SRV 55T03 EU który jest 1000 zł droższy. Mógłby? podzielić
> sie swoj? opini? odno?nie zmywarki? Dodatkowo powiedz czy można j? zasilać
> bezpo?rednio ciepł? wod?? Z góry dzięki za info

Mam Siemensa (ale mmoi rodzice maja Boscha od 10 lat) obie te marki sa
solidne.
Do mojej facet ktory mi robil kuchnie podlaczyl ciepla wode - pracowala tak
przez 2 tygodnie i bylo ok. W instrukcji ma napisane ze woda moze byc do
50C.

Potem ja przylaczylem do zimnej z przyczyn techniczno ekonomicznych
1. woda podawana miala maks 55C
2. Na poczatku i tak z cieplej wody leci zimna, a zmywarka nie bierze tyle
zeby sie rozgrzala. Sama musi ja dogrzewac. A ja place za zimna w cenie
cieplej i jeszcze ja grzeje pradem.

musta

7. Data: 2005-05-11 13:00:32

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 May 2005 13:55:01 +0200
"musta" <m...@p...onet.pl> wrote:

> 2. Na poczatku i tak z cieplej wody leci zimna, a zmywarka nie bierze
> tyle zeby sie rozgrzala. Sama musi ja dogrzewac. A ja place za zimna
> w cenie cieplej i jeszcze ja grzeje pradem.

sluszne spostrzezenie - nie pomyslalbym o tym, ale zapamietam :-)

Sierp

8. Data: 2005-05-11 14:01:44

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

"musta" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> tyle zeby sie rozgrzala. Sama musi ja dogrzewac. A ja place za zimna
> w cenie cieplej i jeszcze ja grzeje pradem.

a z ciekawosci - moze ktos wie
jezeli zmywarka wg danych zuzywa 13l wody, to ona faktycznie
tyle zuzywa podczas cyklu zmywania pelnego kosza, czy tez jest
to jakis eko tryb z jednym talerzem, ktory nigdy nie wystapi?

pokusil sie ktos o sprawdzenie?

Sierp

9. Data: 2005-05-11 14:09:59

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> [...]
> tyle zuzywa podczas cyklu zmywania pelnego kosza, czy tez jest
> to jakis eko tryb z jednym talerzem, ktory nigdy nie wystapi?

Po takie rzeczy możesz (od dziwo) spróbować sięgnąć do instrukcji
urządzenia. Ja tego nie zrobiłem przy pralce (Elektrolux) :) a okazało
się, że tam było wszystko jasno napisane. Może to kwestia producenta, w
każdym razie dla pralki to podawane zużycie to jest w jednym "super
oszczędnym" trybie eco.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

10. Data: 2005-05-11 14:26:37

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie swoją opinią odnośnie zmywarki? Dodatkowo powiedz czy można ją zasilać
> bezpośrednio ciepłą wodą? Z góry dzięki za info

z tego co wiem to producenci nie zalecają zasilania zmywarek ciepłą wodą,
gdyż logika zmywarki jest trochę ogłupiona i cykl zmywania się skraca o czas
potrzebny do podgrzania wody do tej temperatury
poza tym temperatura wody może się łatwo "bujnąć" w górę i wtedy..... sam
nie wiem co (może plastiki nie są przewidziane na większe temperatury ?) ,
ale pamiętajmy że w niektórych zmywarkach max. temp. zmywania to 65st C....
No i wszystkie cykle o temperaturze niższej niż temperatura wody tracą
sens...

rokko

Rainbow - co w tym takiego?
mole
Płytki chodnikowe
jaka lodowka do zabudowy do 1500zl?
Jeszcze raz kuchenki do zabudowy - Mastercook