Zmywarka - kiedy otwierać drzwi po zakończeniu programu !?

11. Data: 2008-07-25 13:46:08

Temat: Re: Zmywarka - kiedy otwierać drzwi po zakończeniu programu !?
Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emarcin" <e...@p...com> napisał w wiadomości
news:g6brlf$7kq$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Jak długo już robisz t? czynno?ć?
> Jak wygl?da u Ciebie blat (od spodu) ponad zmywark??
>
> Niestety u mnie blat po 4 latach, wykazuje duże zniszczenia (zacz?ł
> puchn?ć).
> Teraz staram się po używaniu zmywarki nie otwierać jej aż ostygnie.

nie masz blachy przykręconej do blatu od spodu (u mnie była na wyposażeniu
zmywarki)??
ja tak robię już 3lata w AEG i 0 problemów z blatem

pzdr
Piotr

12. Data: 2008-07-25 14:42:46

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"emarcin" <e...@p...com> wrote in message

> Niestety u mnie blat po 4 latach, wykazuje duże zniszczenia (zaczął puchnąć).
> Teraz staram się po używaniu zmywarki nie otwierać jej aż ostygnie.

A z czego ten blat w środku, jak wykończony pod spodem i gdzie puchnie - od tyłu
czy od przodu ?
Jeżeli od spodu masz też laminat to dziwne, może od spodu jest nie laminat a
papier przeciwprężny co ogólnie technologicznie jest OK ale w przypadku blatu
kuchennego i zmywarki już raczej nie za bardzo.

TomekD

13. Data: 2008-07-25 15:25:22

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@T...pl> wrote in message

> Kiedys czytałam, że zalezy to do sposobu suszenia. Zmywarki z wymiennikiem
> ciepła nie otwiera się zaraz po zakończeniu zmywania, musi ona postać
> zamknieta jeszcze jakiś czas. Zmywarki suszące w sposób tradycyjny otwiera sie
> zaraz po zakończeniu zmywania.

To brzmi dość logicznie - moja zmywarka nie ma wymiennika ciepła ani tym
bardziej dosuszenia powietrzem.
Choć poszukałem instrukcji innego modelu z wymiennikiem tej samej firmy
(Zanussi) i tam już w ogóle nie piszą kiedy otwierać :-(

TomekD

14. Data: 2008-07-25 16:44:24

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lip, 09:01, "Kasia" <k...@T...pl> wrote:

> [...]
> ciepła nie otwiera się zaraz po zakończeniu zmywania, musi ona postać
> zamknieta jeszcze jakiś czas. Zmywarki suszące w sposób tradycyjny otwiera

Ok teraz doczytalem w instrukcji ;)
Moja AEG ma wymiennik ciepla, ktory dziala przez 15 minut po
zakonczeniu mycia - i wg producenta minimum tyle trzeba ja trzymac
zamknieta.

Pozdrawiam
Rafal

15. Data: 2008-07-25 18:19:04

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

emarcin pisze:
> Jak długo już robisz tą czynność?
> Jak wygląda u Ciebie blat (od spodu) ponad zmywarką?

Robie tak od roku.
Blat chyba nie spuchnie bo to granit.
Nie zauwazylam, zadnego skraplania sie czy innej wody. Otwieram zmywarke
na osciez.

m.

16. Data: 2008-07-25 19:12:52

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A z czego ten blat w środku, jak wykończony pod spodem i gdzie puchnie -
> od tyłu czy od przodu ?

Od spodu.

> Jeżeli od spodu masz też laminat to dziwne, może od spodu jest nie laminat
> a papier przeciwprężny co ogólnie technologicznie jest OK ale w przypadku
> blatu kuchennego i zmywarki już raczej nie za bardzo.

Nie laminat, a raczej to co nazywasz - papierem przeciwprężnym.
Wszędzie jest ok, tylko na szerokości drzwiczek od zmywarki wykazuje
wyraźne spulchnienie. Wydaje się, że od momentu zaniechania uchylania
(na stałe drzwiczek) proces "spulchnienia" jakby ustał. Oczywiście po
sygnalizacji dźwiękowej o zakończeniu zmywania, otwieramy, wyłączamy
zmywarkę i zamykamy drzwiczki.

Pozdrawiam emarcin

17. Data: 2008-07-25 22:32:04

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Bartek Wiecek pisze:

> a w Siemensie musze tak zrobiae bo nie znam innego sposobu na wy??czenie tego
> upierdliwego piszczyka który rozlega sie po zakonczeniu programu.

Bo...

> pzdr
> b.
> ps.instrukcji tez nie czyta?em ;-)))

... gdybyś przeczytał instrukcję to pewnie byś znalazł sposó na
wyłączenie brzęczyka

--
Pete

18. Data: 2008-07-25 22:33:22

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

TomekD pisze:

> Google podały że ktoś miał w instrukcji od Siemensa zakaz otwierania
> dzrwi po zakończeniu programu.

Łomatko? To jak w takim razie wyciągnąć naczynia?
Przez wąż spustowy??? ;-)

--
Pete

19. Data: 2008-07-26 13:58:37

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 7/26/2008 12:33 AM, Pete wrote:

> Łomatko? To jak w takim razie wyciągnąć naczynia?
> Przez wąż spustowy??? ;-)

Przecież to jest elementarne. Drzwi należy otworzyć PRZED zakończeniem
programu.

MS

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

20. Data: 2008-07-26 18:00:01

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Michał Sobkowski pisze:

> Przecież to jest elementarne. Drzwi należy otworzyć PRZED zakończeniem
> programu.

"
- Wiesz? Podobno są na świecie takie kraje, gdzie ziemniaki sadzi się w
sobotę, a w poniedziałek się je wykopuje.
- No a gdzie wegetacja?
- Ale jeść trzeba."

Tak mi się skojarzyło :-)

--
Pete

jaki materac - lateks, pianka, sprężyny???
drzwi (i oscieznica) - wewnetrzne classen
Zmywarka. "Osiołkowi w żłoby dano".
nowa szafa- jak usunac nieprzyjemny zapach?
Podłoga pod panele