Zmywarka - kiedy otwierać drzwi po zakończeniu programu !?

21. Data: 2008-07-26 19:06:48

Temat: Re: Zmywarka - kiedy otwierać drzwi po zakończeniu programu !?
Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pete" <n...@n...com> wrote in message
news:4s0ql5-k6.ln1@iHal.ma.local.domain...
> ... gdybyś przeczytał instrukcję to pewnie byś znalazł sposó na wyłączenie
> brzęczyka

no i zainspirowałeś mnie do przejrzenia instrukcji.. rzeczywiście da sie go
wyłączyć :-))))

a co do otwierania - sugerują by jeszcze przez parę minut po zakończeniu
programu zostawic zmywarkę zamkniętą własnie ze względu na cyt."wrażliwe
blaty robocze".. :-) na szczęście moje okazały się nie wrażliwe :-)
pzdr
b.

22. Data: 2008-07-28 11:14:41

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Bartek Wiecek pisze:
> "Pete" <n...@n...com> wrote in message
>

> no i zainspirowa?e? mnie do przejrzenia instrukcji.. rzeczywi?cie da sie go
> wy??czyae :-))))

Cóż, znam to z autopsji ;)

--
Pete

23. Data: 2015-10-09 11:57:34

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 25 lipca 2008 08:18:19 UTC+2 użytkownik emarcin napisał:

> Jak długo już robisz tą czynność?
> Jak wygląda u Ciebie blat (od spodu) ponad zmywarką?
>
> Niestety u mnie blat po 4 latach, wykazuje duże zniszczenia (zaczął
> puchnąć).
> Teraz staram się po używaniu zmywarki nie otwierać jej aż ostygnie.
>
> Pozdrawiam emarcin

u mnie stolarz od mebli zabronił otwierać gorącą zmywarkę jeśli nie chce zniszczyć
sobie blatu mimo, że mam metalową listwę. najlepiej puścić na noc to wtedy rano
naczynia są już zimne i suche

24. Data: 2015-10-09 18:04:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Oct 2015 02:57:34 -0700 (PDT), p...@g...com
napisał(a):

> u mnie stolarz od mebli zabronił otwierać gorącą zmywarkę jeśli nie chce zniszczyć
sobie blatu mimo, że mam metalową listwę. najlepiej puścić na noc to wtedy rano
naczynia są już zimne i suche

Nie wiem, gdzie Wy macie te zmywarki. Ja mam pod ociekaczem zlewozmywaka,
obok szafki pod nim, akurat sie tam obok mieści, 60-ka zresztą. Para leci
najwyżej na zawinięcie blachy nierdzewnej nad nią.

25. Data: 2015-10-09 19:00:49

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2015-10-09 11:57, p...@g...com wrote:
> u mnie stolarz od mebli zabronił otwierać gorącą zmywarkę jeśli nie chce zniszczyć
sobie blatu

Otwieram, średnio 1.5 raza dziennie. Bucha para. Nad zmywarką zwykły
tani blat. Juz około 8 lat. Nic nie chce puchnąć. Czuje sie gorszy :/

26. Data: 2015-10-09 19:30:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

sobie blatu mimo, że mam metalową listwę. najlepiej puścić na noc to wtedy rano
naczynia są już zimne i suche

> Nie wiem, gdzie Wy macie te zmywarki.

To są zmywarki z 2008. Wybacz im.

27. Data: 2015-10-09 21:25:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Oct 2015 19:30:43 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-09 18:04, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

zniszczyć sobie blatu mimo, że mam metalową listwę. najlepiej puścić na noc to wtedy
rano naczynia są już zimne i suche

> To są zmywarki z 2008. Wybacz im.

Ja tam widzę Dnia Fri, 9 Oct 2015, zresztą 02:57:34 .

28. Data: 2015-10-09 21:39:22

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2015-10-09 23:46:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Oct 2015 21:39:22 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-09 21:25, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

Nie jemu odpowiadałam.

30. Data: 2015-10-11 02:01:42

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Oct 2015 19:00:49 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

> Otwieram, średnio 1.5 raza dziennie. Bucha para. Nad zmywarką zwykły
> tani blat. Juz około 8 lat. Nic nie chce puchnąć. Czuje sie gorszy :/

Pocieszę Cię, u mnie też nie puchnie. Pewnie u autora komuś się zapomniało
zalaminować spód blatu...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

jaki materac - lateks, pianka, sprężyny???
drzwi (i oscieznica) - wewnetrzne classen
Zmywarka. "Osiołkowi w żłoby dano".
nowa szafa- jak usunac nieprzyjemny zapach?
Podłoga pod panele