Zmywarka mi brzęczy :)

1. Data: 2004-09-09 20:32:10

Temat: Zmywarka mi brzęczy :)
Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zakupiłam niedawno cacko - zmywarkę Electrolux model ESF 4151. Wszystko
pięknie, tylko jak to urządzenie skończy zmywać, to pobrzękuje lub popiskuje
sobie cichutko. Nie jest to uciążliwe, ale zastanawiam się, czy nie jest to
wynikiem jakiejś wady.
Spotkaliście się z tym może?

Pozdrawiam po powrocie,
joanna

1. Data: 2004-09-09 20:48:27

Temat: Re: Zmywarka mi brzęczy :)
Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
popiskuje
> sobie cichutko. Nie jest to uciążliwe, ale zastanawiam się, czy nie jest

Moze po prostu daje sygnal zakonczenia zmywania. Nie wiem jak u Ciebie ale
w moim Boschu taki sygnal mozna po prostu wylaczyc.

pawelWN

1. Data: 2004-09-09 20:50:24

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Moze po prostu daje sygnal zakonczenia zmywania. Nie wiem jak u Ciebie
ale
> w moim Boschu taki sygnal mozna po prostu wylaczyc.

To nie sygnał, na 100%. Ona sygnalizuje koniec zmywania odpowiednią diodką
:)
To brzęczenie jest porównywalne do pracującej lodówki, tylko kilka razy
cichsze.
Ale dzieki za tę optymistyczną opcję :)

1. Data: 2004-09-09 21:07:46

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)
> To brzęczenie jest porównywalne do pracującej lodówki, tylko kilka razy

A trzeba bylo Boscha sobie sprawic i wszystko bylo by OK :)

pawelWN

1. Data: 2004-09-10 06:23:36

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.S.K." <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
popiskuje
> sobie cichutko. Nie jest to uciążliwe, ale zastanawiam się, czy nie jest

Czy to pobrzękiwanie jest zanim zapali się lampka sygnalizująca
zakończenie zmywania, czy jak lampka już się pali?
Ja też mam elektroluksa (ESF-2435) i raz na kilka cykli,
po zakończeniu zmywania (przed zapalaniem lampki) słychać
ciche pobrzękiwanie, ale moim zdaniem wtedy odbywa się
regeneracja zmiękczacza wody.

Witek

1. Data: 2004-09-10 09:31:58

Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

"J.S.K." <j...@p...fm> wrote in message
> [...]
popiskuje
> sobie cichutko. Nie jest to uciążliwe, ale zastanawiam się, czy nie jest

Bo to jest maszyna, która robi PIM!...
;)

pzdr
topjes

1. Data: 2004-09-10 11:17:26

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A trzeba bylo Boscha sobie sprawic i wszystko bylo by OK :)

Jaaaasne... :)
W tej samej cenie miałabym Boscha ze skrzeczącym programatorem i dwoma
programami do zmywania. Wbrew wszelkiej opinii, mówiącej, ze korzysta się
stale z jednego programu, ja używam każdego :D
A ten Electrolux naprawdę mi się podoba - tylko to brzęczenie...
Może jednak warto zadzwonić do serwisu...

pozdrawiam,
joanna

1. Data: 2004-09-10 11:19:26

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po zakończeniu zmywania (przed zapalaniem lampki) słychać
> ciche pobrzękiwanie, ale moim zdaniem wtedy odbywa się

Brzeczy po zapaleniu się kotrolki dotąd, aż wyłącze magiczny przecisk ON OFF
:(
Może jednak zadzwonię do serwisu...
A przy okazji, jak Ci sie sprawuje ten Electrolux? Ja mam swojego dopiero
drugi tydzień.

pozdrawiam,
joanna

1. Data: 2004-09-10 11:29:19

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może jednak zadzwonię do serwisu...
> A przy okazji, jak Ci sie sprawuje ten Electrolux? Ja mam swojego dopiero

Ja mam już prawie 2 lata. Jak do tej pory nie było problemów.
U mnie po zapaleniu się kontrolki jest martwa cisza,
tak więc chyba lepiej zadzwoń do serwisu.

Witek

1. Data: 2004-09-11 06:25:23

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

J.S.K. <j...@p...fm> napisał(a):

> [...]
popiskuje
> sobie cichutko. Nie jest to uciążliwe, ale zastanawiam się, czy nie jest to

To chyba słychać pracę elektrozaworu, który w czasie suszenia wpuszcza zimną
wodę do wymiennika ciepła w celu skroplenia pary (suszenie kondensacyjne).

Ktora lodowke wybrac Whirpool ARC5561,Electrolux ERB 3046 / ERB 3546
Re: AGD - jednej firmy czy rozne ?
kuchenka gazowo elektryczna Indesit
[wynajem] neostrada, TV, kablówka - centrum, 350zł/os.
Kurze