Zmywarka o wysokości 82 cm

1. Data: 2003-03-04 09:08:58

Temat: Zmywarka o wysokości 82 cm
Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

wczoraj rozmontowałem szafki w kuchni, wyjąłem je spod długiego blatu i
okresliłem wymiary zmywarki. Wymiary traktowane jako zapotrzebowanie na
miejsce są następujace : 82 cm x 60 cm x 60 cm. W związku z tym mam kilka
pytań. Najwazniejsze : czy znacie modele zmywarek wolnostojących, które mogą
mieć wysokośc nie większą niż 82 cm. Mogą to być modele z regulowanymi
nózkami ew. z możliwością "chłopskiej modyfikacji" polegającej na odkręceniu
i usunięciu blatu zmywarki. Czy takie wzory po zdjęciu blatu nie mają
jakichś wystajacych blach, wsporników itp, i czy ich wysokosc faktycznie da
się obniżyć z 85 cm do ok. 82 cm ? Zmywarki wolnostojace są projektowane do
wysokości górnego blatu (licowanie) kuchennego. Moze dobrym pomysłem byłoby
wyciać kawałek blatu i wsunąc tam zmywarkę ? Chociaż nie chciałbym dzielić
długiej linii blatu na kawałki.:-(
A może zakupić model do zabudowy ? W katalogach producenci podają wysokość
82-87 cm. Jaka to jest regulacja, nóżkami ? Ale takie wzory są chyba duuużo
droższe...

Co byście polecili, co robić ? Wysokość do blatu 82 cm, grubośc blatu
kuchennego 2,8 cm.
Jakie modele wchodzą w rachubę, z zebranych doświadczeń pewnie jakiś Bosh...

Pozdrawiam i czekam na wszelkie rady

--
_/_/ _/_/_/ _/ _/ _/_/ _/ _/ _/ _/
_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/_/ _/ _/ _/

1. Data: 2003-03-04 09:31:08

Temat: Re: Zmywarka o wysokości 82 cm
Od: "Jacek" <w...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazda zmywarka wolno stojaca jest przystosowana do
zamontowania pod blat
trzeba zdjac pokrywe gorna czyli blat zmywarki
i juz gotowe

SZAFY MEBLE KUCHENNE
MEBLE NA WYMIAR
www.szafykuchnie.to.pl