Zmywarki i Calgonit 5w1

1. Data: 2008-11-08 11:54:42

Temat: Zmywarki i Calgonit 5w1
Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, kupiłam Calgonit 5w1 i zauważyłam, że już chyba 3-4 razy kostka w ogóle
się nie rozpuściła, pomimo stosowania programu 2h, specjalnego do kosteczek.
Zauważam też, że jak się już nie rozpuści, to już nie ma na nią rady -kiedyś
powtórzyłam z nią 2x ten sam cykl i już się nie rozpuściła!
Czy znacie takie przypadki, macie jakieś rady? pozdrawiam

2. Data: 2008-11-08 11:58:37

Temat: Re: Zmywarki i Calgonit 5w1
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rady -kiedyś powtórzyłam z nią 2x ten sam cykl i już się nie rozpuściła!
> Czy znacie takie przypadki, macie jakieś rady? pozdrawiam

Testowałem Calgonit 5w 1 i 3w1 na programie eco 50 stopni w boschu i zawsze
się rozpuściła. Nawiasem mówiąc nie widzę różnicy w skuteczności mycia
kostkami i sypanym proszkiem.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2008-11-08 12:21:49

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gf3vaq$3ai$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Testowałem Calgonit 5w 1 i 3w1 na programie eco 50 stopni w boschu i
> zawsze się rozpuściła. Nawiasem mówiąc nie widzę różnicy w skuteczności
> mycia kostkami i sypanym proszkiem.

Jak sie przyjrzeć proszkowi to są tam te same kolory składników co np. w
pastylce Classic (niebieski i jasnoczerwony)
A co do skuteczności.... zdarzyło mi się wstawić zmywanie "Auto 55-60st"
wogóle bez środka zmywającego i też nieźle umyła zmywarka... :)
Co prawda nie było tam przypalonych garów ale.... :)
a pastylki są po prostu wygodniejsze w użyciu - może je aplikować nawet małe
dziecko: nie sposób wsypać za mało, nie sposób przesypać.... nie trzeba nic
dźwigać

Piotrek

4. Data: 2008-11-08 12:37:55

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adax pisze:
> [...]
> rozpuściła!
> Czy znacie takie przypadki, macie jakieś rady? pozdrawiam

Tak, zmienić zmywarkę z AEG na normalną

dotychczas tylko nierozpuszczanie się kostek zauważyłem tylko w tych
zmywarkach

5. Data: 2008-11-08 12:52:34

Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, zmienić zmywarkę z AEG na normalną
> dotychczas tylko nierozpuszczanie się kostek zauważyłem tylko w tych
> zmywarkach

Dzięki za szybki odzew. Zmywarka to Elektrolux, wlasnie pzred chwilą włożyłam
nową tabletkę i znowu nic, ale... zauważyłam, że strasznie upakowałam :)
zmywarkę i może woda nie dochodzi do tabletki, bo "cukierek" wyskakuje i leży
nierozpuszcony na dole... Zrobię jeszce eksporyment z mniejszym upakowaniem :)

6. Data: 2008-11-08 13:10:36

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rady -kiedyś powtórzyłam z nią 2x ten sam cykl i już się nie rozpuściła!
> Czy znacie takie przypadki, macie jakieś rady? pozdrawiam

Problem z nierozpuszczaniem pastylki albo jej niewypadaniu z pojemnika pole
na 2 sprawach:
1) pozostaje w pojemniku na pstylkę woda i pastylka "przykleja się" do
wnętrza pojemnika
2) ponieważ pojemnik na pastylkę w pewnym momencie zmywania otwiera się to
albo pastylka wypada lub jest wymywana strumieniem myjącym i jest
rozpuszczana albo nie wypada lub wypada bardzo późno i albo brak czasu albo
temperatury na jej rozpuszczenie. Jeśli tabletka "przyklei" się porządnie to
może ją wymyć tylko strumień myjący więc jesli nastawia się tuż przed
pojemnikiem na kostkę sporo naczyć to zasłania się strumień myjący..... Ot i
cały problem :)

Piotrek

7. Data: 2008-11-08 16:10:26

Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> [...]
> sporo naczyć to zasłania się strumień myjący..... Ot i cały problem :)

Bingo! Zobacz mój post, który był 20 min. przed Twoim :) Cieszęsię, że moje
dedukcja też była poprawna i odkryłam to też - test ze zdjęciem dużej
powierzchni koło drzwiczek pomógł - już JASNE ! Dziękuję wszsytkim Pozdrawiam

8. Data: 2008-11-08 20:04:44

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

doslaw wrote:
> Tak, zmienić zmywarkę z AEG na normalną
Tak oczywiscie to wina marki ;)
Uwazac tez trzeba na marke Candy bo zostawiaja cukierkowy posmak na
naczyniach i Bosha bo rysuja...
:)

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

9. Data: 2008-11-08 20:37:42

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dedukcja też była poprawna i odkryłam to też - test ze zdjęciem dużej
> powierzchni koło drzwiczek pomógł - już JASNE ! Dziękuję wszsytkim

Ani to dedukcja ani żadne też odkrycie. Nie umiesz rozkładać naczyń i tyle.
Zamiast posać na grupe trzeba było zapuścić cykl z kostką bez naczyń.
A z tym przyklejaniem się kostki do wnętrza dozownika to zwyczajna bzdura!
Nic takiego nie dzieje się w żadnym modelu.

P.

10. Data: 2008-11-08 20:41:33

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Lew pisze:
> Tak oczywiscie to wina marki ;)
> Uwazac tez trzeba na marke Candy bo zostawiaja cukierkowy posmak na
> naczyniach i Bosha bo rysuja...
> :)

no to spojrz na odpowiedz, ze kolega ma AEG elektrolux i ma ten problem
razem to juz 3 zmywarki tej firmy, ktore maja ten sam problem

ba, nie spotkalem sie w , na ten przyklad, boschach, zeby byla to taka
nagminna usterka

kiedys myslalem, ze klapka sie do konca nie otwiera i nie wyplukuje
tabletki dlatego, ze gorny kosz nie jest do konca dosuniety
ale jak sie go dosuwalo specjalnie na maxa, to i tak efekt byl taki sam

Ogrzewnie ciepłej wody prądem
Nawilzacz powietrza CLIMATIC 330B ?
Re: piekarnik BOSCH HBN 43W551E i termostat
Aneks?
Wkrętarka Einhell RT-CD 18 Li RED LINE