Zmywarki w Wielkiej Brytani

1. Data: 2007-11-18 10:39:44

Temat: Zmywarki w Wielkiej Brytani
Od: "sq9" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos z Szanownych Grupowiczow wie, jaki model zmywarki Bosch oznaczony
symbolem srs45L02gb oraz sgs46e22gb ma swoj odpowiednik w
Polsce.Zdecydowalem sie na zakup ktoregos z tych modeli, niestety brytyjskie
google milczy na temat opini uzytkownikow. Podobnie bylo z zakupdem
telewizora LCD, ktory ma zupelnie inny symbol tutaj a pod innym numerem
wystepuje w calej reszcie europy.
Dziekuje i pozdrawiam
K.

2. Data: 2007-11-21 19:28:59

Temat: Re: Zmywarki w Wielkiej Brytani
Od: "Krzysztof" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KUp wiec innego Boscha,krory odpowiada twoim potrzebom.
Na Boschach raczej sie nie zawiedziesz.
Ja zawsze kupowalem te urzadzenia i nie wiem co to naprawa.
Jedyny mankament to cena.

Wkrętarka Einhell LE-AS 18A - kto ma?
Utwardzanie styropianiu
Czy są uniwersalne termostaty do bojlera elektrycznego?
Jak nie pić łupieżu ? Jak sobie radzicie z kamieniem kotłowym ?
Pomocy! Aliens w kuchni!