Zmywarki wywiewowe a kondensacyjne

1. Data: 2005-10-11 20:59:04

Temat: Zmywarki wywiewowe a kondensacyjne
Od: "rokko" <p...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Jaka różnica w dzialaniu i które w praktyce lepsze ?

rokko

2. Data: 2005-10-11 21:00:40

Temat: Re: Zmywarki wywiewowe a kondensacyjne
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 11 octobre 2005 ? 22:59:04, dans <dih92i$m38$1@kujawiak.man.lodz.pl> vous
écriviez :

> Jaka ró?nica w dzialaniu i które w praktyce lepsze ?

> rokko

najlepiej wziasc obie

--
Niesz

3. Data: 2005-10-11 23:16:27

Od: "rokko" <p...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci

> Le mardi 11 octobre 2005 ŕ 22:59:04, dans
> <dih92i$m38$1@kujawiak.man.lodz.pl> vous écriviez :

> najlepiej wziasc obie

to zart ?
a jak wogole odroznic je w sklepie ?

Piotrek

4. Data: 2005-10-11 23:21:06

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 12 octobre 2005 ?01:16:27, dans <dihh4a$b6m$1@kujawiak.man.lodz.pl> vous

5. Data: 2005-10-12 05:12:02

Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rokko" napisał:
> Jaka różnica w dzialaniu i które w praktyce lepsze ?

Osobiście słyszałęm o suszarkach przewiewowych i kondensacyjnych, ale o
zmywarkach nie...
Nie wiem na jakiej zasadzie miałaby pracować zmywarka kondensacyjna.
Daj cynk jesli czegos potrzebujesz, poszukam, bo sprowadzamy sprzęt z niemiec
(uzywany).

Elwood

Our Knowledge Is Our Power

6. Data: 2005-10-12 06:10:44

Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rokko <p...@w...net> napisał(a):

> Jaka różnica w dzialaniu i które w praktyce lepsze ?
>
> rokko

Kondensacyjne są lepsze (moim zdaniem). Szkoda tylko, że nie wiesz co
piszesz,
i o co się pytasz, bo pytasz się o suszarki a nie zmywarki....

Jarek

7. Data: 2005-10-13 16:42:29

Od: "rokko" <p...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <j...@g...pl> napisał w
wiadomości news:dii9d4$cfg$1@inews.gazeta.pl...

> Kondensacyjne są lepsze (moim zdaniem). Szkoda tylko, że nie wiesz co
> piszesz,
> i o co się pytasz, bo pytasz się o suszarki a nie zmywarki....

obawiam się, że to Ty do końca nie wiesz o czym piszesz, ponieważ według
tego co zdążyłem się wywiedzieć gdzie indziej, to chodzi o system suszenia
naczyń po zmywaniu
natomiast np. w ulotce Boscha nie spotkałem określenia, że dana zmywarka
jest "wywiewowa lub "kondensacyjna" (może wszystkie są jednego rodzaju, ale
to także nie jest opisane)
a w ulotce Indesitu spotkałem określenie "Suystem suszenia naczyń:
naturalny". Też nie wiem co to oznacza :(

rokko

Półka typu "rackmatic" w zmywarkach Bosch
Knorr... poszukiwany
Co z tego zrobić?
Chleb
rodzaje maki