Znacie "Bohum" ?

1. Data: 2002-10-27 15:21:02

Temat: Znacie "Bohum" ?
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś mój kolega zrobił coś takiego:
Pokrojoną w słupki wołowinę obtaplał w mące i obsmażył na patelni,
osączył z tłuszczu dorzucił pokrojoną w słupki marchewkę zalał wszystko
sosem sojowym i udusił. Było to kilka lat temu i nie pamiętam co jeszcze
dodał. Może ktoś wie?? ;-))
pozdr.Alex

1. Data: 2002-10-27 15:36:32

Temat: Re: Znacie "Bohum" ?
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kłosiewicz wrote:

> [...]
> osączył z tłuszczu dorzucił pokrojoną w słupki marchewkę zalał wszystko
> sosem sojowym i udusił. Było to kilka lat temu i nie pamiętam co jeszcze

hmm. Nie znam twojego kolegi i przy tym jedzeniu nie byłem. Pasuje do tego
rzepa pokrojona jak ta marchewka. Można obie zamarynować w occie z solą
(płukać przed smażeniem). Można dać zieloną lub żółtą fasolę, kiełki mun,
grzybki mu-err, imbir i inne strawy. Co kto lubi. No i taplać albo w mące,
albo w kartoflance.

Waldek

1. Data: 2002-10-27 15:58:52

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osączył z tłuszczu dorzucił pokrojoną w słupki marchewkę zalał wszystko
> sosem sojowym i udusił. Było to kilka lat temu i nie pamiętam co jeszcze
------
A musisz jak on?
Pora mozesz tam wsadzic, selera troche tez w slupki, grzyba chinskiego w
paseczki, fasolke szparagowa, cebule (koniecznie!!!) w paseczki, kielki
jakowes...
I z ryzem toto zjesc:)
Gosia

1. Data: 2002-10-28 11:56:47

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia Jurczyszyn <g...@a...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:B9E1CCDE.546%g...@a...net...
> [...]
> Pora mozesz tam wsadzic, selera troche tez w slupki, grzyba chinskiego
> paseczki, fasolke szparagowa, cebule (koniecznie!!!) w paseczki,

Jak zrobić chińszczyznę "nawinie" wiem, szukam konkretnego przepisu
pozdr.Alex

1. Data: 2002-10-29 09:51:33

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> Jak zrobić chińszczyznę "nawinie" wiem, szukam konkretnego przepisu
------
A to sorki, nie zlapalam. Cisnienie mnie oglupa:(
Bije sie w popiersie:)
Gosia

pieczarki i mielone
Panierka (sonda)