Znieczulenie u dentysty i alkohol

1. Data: 2006-05-30 15:54:13

Temat: Znieczulenie u dentysty i alkohol
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszedłem dzisiaj do stomatologa na sporym kacu. Znieczulenie
zadziałało... słabo, ale postanowiłem już nie wydziwiać, pomęczyłem
się i koniec. Znieczulenie natomiast zadziałało (zdrętwiała mi warga)
dopiero jak wróciłem do domu, po trzech kwadransach od podania. :)
Wcześniej działało zwyczajnie, po chwili. Tak z czystej ciekawości
się zastanawiam, czy to czasem nie przez ew. pozostałości wczorajszej
imprezy?
--
Samotnik

2. Data: 2006-05-30 20:18:52

Temat: Re: Znieczulenie u dentysty i alkohol
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik pisze 30-05-2006 17:54:
> [...]
> Wcześniej działało zwyczajnie, po chwili. Tak z czystej ciekawości
> się zastanawiam, czy to czasem nie przez ew. pozostałości wczorajszej

Możliwe, neurony były jeszcze nieprzytomne :-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2006-06-09 11:23:51

Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wcześniej działało zwyczajnie, po chwili. Tak z czystej ciekawości
> się zastanawiam, czy to czasem nie przez ew. pozostałości wczorajszej

ten sam enzym co rozkłada alkohol rozkłada znieczulenie , a u ciebie był
akurat w szczycie działania - dehydrogenaza alkoholowa
--
buy and sell photo and image
http://www.photobank.net-poland.com/

4. Data: 2006-06-09 21:48:11

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

mirhe pisze 09-06-2006 13:23:

> ten sam enzym co rozkłada alkohol rozkłada znieczulenie , a u ciebie był
> akurat w szczycie działania - dehydrogenaza alkoholowa

??? Ten sam enzym? To ciekawe, znieczulenia stosowane w stomatologii
chemicznie są amidami, nie alkoholami. Ale nawet, gdyby to był ten sam
enzym, jeżeli był w szczycie działania, tym bardziej nie miałby
"wolnych mocy przerobowych", żeby rozkładać w tym samym czasie
znieczulenie. A nawet gdyby je rozkładał, znieczulenie nie zadziałałoby
z opóźnieniem, tylko wcale.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

Hemoroidy - jak usunac?
Leki przeciw grypie - inhibitory neuraminidazy
chrom organiczny - jak stosowac
oczy
oczy