Znów paranoja! Tym razem "nieznalska"... było: Re: "Artystów" karzą...

1. Data: 2003-07-31 11:06:14

Temat: Re: Znów paranoja! Tym razem "nieznalska"... było: Re: "Artystów" karzą...
Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zielsko" w news:bgapej$es2$1@atlantis.news.tpi.pl...
/.../

> Rozumiem ze to bylo bardziej sarkastycznie niz powaznie All.

Źle rozumiesz. W powyższym nie ma za grosz sarkazmu. Jest jedynie to,
co może być impulsem dla _dalszego_ kroczenia po tej samej drodze.

I jest to tekst nie adresowany do JeTa, oczywiście - chociaż dylemat/hasło
"autorytet - rola w stadzie" jest sprawą całkowicie otwartą. Na tym haśle
widać dokładnie jak ślizga się własnymi słowami, bez rozumienia
_MOICH SŁÓW_ taki tu obok, ignorowanty już przez mnie typ stadny.

> .... eh ale tego sie nie da czytac :)
> To jakbys zapakowal cukier w g* i rozdawal jako cukierki :)

Jeśłi Pawle uważasz, że _masz_już_wszystko_, co potrzebne jest do
konsumowania tego tekstu - to naprawdę, życzę Ci więcej pokory
w sobie. I wyobraźni oczywiście.

> Zaraz sie wzrousze. A jak odroznisz autorytet Tego 'stada'?

Paweł!! Nie mówiłem tego po to, by ktokolwiek wypluwał z siebie
natychmiast własne pytania i w to tutaj, w TO miejsce. Rzuciłem hasło,
__margines__ tego, o czym powiedział JeT.
Mam wrażenie, że skoro ludziom niedostępne jest to, co mówi JeT
gładko i oczywiście bez namysłu rzucają się na tekst nieco prostszy
a więc margines sprawy - zadanie na przyszłość, do przespania się -
^^ o rolach autorytetu w stadzie, czyli o istocie społeczeństw ^^
jakie - niechcący, rozprasza uwagę od tego co _najpierw_ istotne.

---

> Ale pierdoly a co ma instynkt do bodzcow awersyjnych? No dobra ma
> instynktownie sie ich unika:)
> Gowno prawda ;) jek mu wpieprzysz to on dojdzie do tego ze sie to alfie
> nie podoba a nie ze to jest 'zle'
> Przekladajac na ludzi jak komus Jet w* to ta osoba nie bedzie wiedziala
> ze to jest 'zle' a jedynie ze wg. Jeta to jest 'zle'

Obawiam się, że musi jeszcze wiele wody upłynąć i wiele nowych powiązań
neuronalnych się potworzyć, aby rzecz u Ciebie "zaskoczyła". Nie jest to
z mojej strony żadne "antyiskanie" - nie unoś się. Po prostu, z każdego
doświadczenia można wynieść coś dla siebie. Wzmocnić swoje mięśnie/
tarczę/skorupę, lub wzmocnić swój umysł - czyli najważniejszy 'mięsień'
świata. PROCES wzmacniania umysłu jest procesem żmudnym i trudnym,
wymaga poświęcenia i odwagi. To nie byle jaka siłownia z "nieznalskiej".
I to SIĘ dzieje - o ile tylko temu zezwalasz, nie blokujesz się negacją
i przedwczesnym wystawianiem etykiet, jakich masz już pełne garście.

> (....)
> Uhm masz slusznosc ;)

Cieszę się, że i tu się rozumiemy :)).

> pozdrawiam.
> Paweł Zioło

pozdrawiam
All

1. Data: 2003-07-31 11:11:37

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "patix" <p...@p...onet.pl>

> mozna pytac dlaczego jest
> lub szukac wlasciwej odpowiedzi
> pozdrawiam
> patix

Ty "patix" JUŻ WIESZ :-)))
"złapałeś byka za rogi"
Ha!!! ;)))
\|/
re:

1. Data: 2003-07-31 11:22:10

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...:
> Sugerujesz, że jestem autorem postów JeTa ?!

Sprowokowac Cie do Myslenia - czy jest ktos kogo to nie przerasta? ;)

Czarek

1. Data: 2003-07-31 11:28:24

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl>

> ...:

> Sprowokowac Cie do Myslenia - czy jest ktos kogo to nie
> przerasta? ;)
> Czarek

nowa ZABAWA w wojnę
"zwierzyna poluje na myśliwych"
hihihi, hehehe ;)))
\|/
re:

1. Data: 2003-07-31 11:50:09

Od: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-07-31 ... z Gormenghast napisał(a)

> Jeśłi Pawle uważasz, że _masz_już_wszystko_, co potrzebne jest do
> konsumowania tego tekstu - to naprawdę, życzę Ci więcej pokory
> w sobie. I wyobraźni oczywiście.
Taak ja mam miec wiecej pokory ale Ty czy Jerzy to juz nie co? Jerzyk
moze byc megalomanska niedouczona sierotka ale inni juz nie tak?
Wkurzyles mnie.

(...)
> [...]
> jaka siłownia z "nieznalskiej". I to SIĘ dzieje - o ile tylko temu
> zezwalasz, nie blokujesz się negacją i przedwczesnym wystawianiem

All gdzies ty krytycyzm zgubil co? Tak piescisz to swoje dziecko ze nie
zauwazyles ze dajesz cyca sliniacemu sie potworowi?
Ze ktos czyta cos co sie da przeczytac to chyba normalne no nie? Rzecz
w tym ze Jet pisze tak by go Nie-rozumiano. Cwiczenie umyslu to zadanie
ktore mozna realizowac w rozny sposob, ale nie dorabiaj ideologi do wp*
kazdemu kto nie mysli tak jak ja chce. Czytaj ja jestem alfa Ty
dostniesz wp* bo mnie sie nie podoba.
Mam pytanie czy swoje dzieci traktujesz tak jak Jerzys swoich
czytelnikow? Dajesz im wpierdol zeby cwiczyly umysl?

Pozdrawiam.

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

"-Prowdy nima!"
"-Hej, dziywce, nie zawse sukoj prowdy. Sukoj przjociela!"
Wanda Czubernatowa, ks. Jozef Tischner

1. Data: 2003-07-31 12:37:22

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzyk śmietnik z etatowej głowy robi:
:-))

> P.S. 'Dobrze' się bawisz w nieopanowywalne szturchanie przedszko-
> laków ?

Właśnie, nie.
Zwłaszcza, że równie skutecznie, można po nich walić patelnią :-))

Mam Twoje szuru-buru, akapit po akapicie, rozpisane, w tendencji -'za myślą'

Chcesz? Nie, bo Cię to wali, i już.

Są dwie wyraźne racje.
Uczestniczysz w zabawie 'w społeczeństwo', albo nie.
Trzeba stanąć, po którejś stronie.

ett

1. Data: 2003-07-31 13:01:00

Od: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-07-31 zielsko napisał(a)

A i gwoli wyjasnienia bo ide na spacer i do jutra mnie tu nie bedzie :)
Tekst o Nieznalskiej w wydaniu Jerzago rozumiem i uwazam ze ma sporo
racji choc sie troszke zapetlil na koncu :) no i jego post byl tak
dlugi ze mi czytnik go obcial(to chyba lamanie netykiety tak duze posty
co All?).
A co do etykietek.... cytuje z pamieci: paranoia, debil, kteryn, psi
syn, tempota, mam wymieniac dalej? Pokora, dobre sobie.
Pa ide sobie do parku.

1. Data: 2003-07-31 13:16:06

Od: "patix" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote in message ...
>Jerzyk śmietnik z etatowej głowy robi:
>:-))

>Są dwie wyraźne racje.
>Uczestniczysz w zabawie 'w społeczeństwo', albo nie.
>Trzeba stanąć, po którejś stronie.

to chyba troche inaczej :
uczestniczysz czy tego chcesz czy nie

co najwyzej swiadomie lub nieswiadomie ?

pozdrawiam
patix

1. Data: 2003-07-31 13:37:29

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patyk

> to chyba troche inaczej :
> uczestniczysz czy tego chcesz czy nie
>
> co najwyzej swiadomie lub nieswiadomie ?

Nie.
Możesz zawsze uciec z tej pułapki.
Mi się to przytrafia, właśnie.

Kwestia mądrości jak i gdzie, uciec.

Prościzna,
a zaplecze,
się wlecze :-))

Banał, a jakby kanał :-))

łapiesz?

ett

1. Data: 2003-07-31 15:28:29

Od: "patix" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote in message ...
>Patyk

>Nie.
>Możesz zawsze uciec z tej pułapki.
>Mi się to przytrafia, właśnie.

uciec ? , przed czym ? przed soba ?

jasne ,ze mozna - ale ta pulapka
to chyba maliny==paranoja

>Kwestia mądrości jak i gdzie, uciec.

czy ucieczka moze byc madra ????

>Banał, a jakby kanał :-))
>
>łapiesz?

nie jestem (a moze niechce byc) pewien

pozdrawiam
patix

Krawcow Wierch(prawie spam) :)
nerwica gotowania?!
Hmm! So There IS Life After Death -- Thanks, Pope John XXIII
99/100
psychologia reklamy