Znow zrobilam dziwne cos...

1. Data: 2001-12-03 14:33:20

Temat: Re: Znow zrobilam dziwne cos...
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cafe zrozumie...
> ciocia
> K.T. - starannie opakowana

________________________
__

Cafe zrozumie?!
Cafe sie oplulo goracym kubkiem Knorra jablkowym zreszta, musialam suszone
(i nastepnie wymoczone) jablka spomiedzy klawiszów wydlubywac...
Jak Ty to robisz ze sie nie zalamujesz tylko przesz (od "przec") dalej ( z
tym makiem i miskami tudziez sitkami i maslami.) U mnie to juz by dawno w
KOSZ alinie wyladowalo...
No i dlatego dawno nic pyysznego nie jadlam ...
Pozdro
AniaK
PS co tak cicho dzis w cafe?

1. Data: 2001-12-03 15:35:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>tym makiem i miskami tudziez sitkami i maslami.) U mnie to juz by dawno w

zaparlam sie..a to zaparcie (exusez le mot) to czasem srednie
gorki przenosi...jam Wesierska z domu a ta rodzina znana jest z
upartosci...wprawdzie idzie to zazwyczaj po meskiej linii, ale
znaczy przy mnie sie jej czknelo:)

>AniaK
>PS co tak cicho dzis w cafe?

no wlasnie nie wiem...
zmartwiona Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-03 19:51:28

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bożenko jak jesteś to wejdź na chat nasz polski.
> Pozdrawiam Ramzes.

Dopiero teraz przeczytalam :o(
Mozemy sie umowic na jakas konkretna godzinke. Dzis jestem caly wieczor.

Pozdrawiam

Bozenka

mam udziec z indyka ... i co dalej?
Niedzielne śniadanko