Znow zrobilam dziwne cos...

1. Data: 2001-12-02 12:17:16

Temat: Znow zrobilam dziwne cos...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

..nic nowego...
od wczesnego rana chodzil za mna tort makowy...poniewaz tortow
sie nie imam, to zignorowaalam czesc ciastowa i ruszylam ku maku!

torebeczke maku chcialam otworzyc..z deczka sie rozwalila...maku
mam na blacie kuchennym, wsrod wczorajszych frytek,nawet u ryb w
(okraglymniestety jeszcze ) akwariumie...wrzucilam do mleka, do
mikrofali poszlam z pieskiem na spacerek. wrocilam, mak sie
zachowal jak dzentelman i nie wykipial (o dziwo), na sitko,
odlalam mleko i teraz dylemat - wywlekac maszynke na te garstke
maku? Eeee tam, nie warto, mnie i tak zawsze wiekszosc maku
zostaje w maszynce, a ciezko ja oblizywac..uznalam, ze bede
madrzejsza od maku i utre go palka drewniana w ...no wlasnie, w
czym. TAKIEJ malej makutry to chyba nie ma nikt na swiecie...

wzielam plastikowa miseczke...po ktorej mak jezdzil jak na
karuzeli...wzielam szklana, mala, gdzie ta palka na dno nawet
dobrze pasuje...karuzela kreci sie wsciekle

wzielam plastikowa miszecz z amlym cuckiem na dnie, o ktory
moznaby rozcierac mak...karuzela z neiwielkimi przeszkodami.
wzielam sitko metalowe (jak do herbaty) i lyzeczke i walczylam z
makiem...przetralam..tak jakby

mam odcisk na lewej dloni od konca sitka, ktore ozylo i za nic
nie chcialo zaczepkiem sie trzymac brzegu miseczki. udalam, ze
przetralam reszte i wzielam si za reszte...

w innej plastikowej miseczce wzielam zubelek masla co mi sie
ostal po babce ....cieply sie wydawal wiec wsypalam cukru,
koncowka robota rozgnitolam to maslo z cukrem i wlaczylam...

i od razu wylaczylam bo jednak maslo bylo twarde...bylo takze na
parapecie, we frytkach, na mnie , na pdlodze...pozbieralam,
otarlam z psich wlosow (te z podlogi), podziubalam bardziej.

teraz mam odcisk na prawej dloni.

obrazilam sie i dodalam wczesniej ugotowanej manny (na sztywno),
maslo poddalo sie od razu, przy akompaniamencie mojego zlosliwego
rechotu...moze dlatego, ze ta manna byla goraca....zrobilo sie
pieknie rzadkie, dodalam pseudo przeteraty mak i
wymiksowalam...zrobilo sie bardzo ciekawe......troche jak wielki
glut, ale ja odporna jestem...

na koniec, tryumfalnie dodalam niedogotowana marmolade-cum-skorke
[pomaranczowa. to zalatwilo gluta na amen..odglucial i jest bardo
smaczny. zjadlam juz pol, ale sie boje popatrzec do lustra i sie
usmiechac zbyt szeroko

ta marmolada-cum-skorka to pomarancze pociete i przpeuszczone
przez machine, gotowane do oporu (opor wlasnie nastapil)..bedzie
s tego marmolada do grzanek oraz skorka do jakichs swiatecznych
rzeczy

Potem umylam naczynia...a uzbieralo sie tego: 4 miseczki plastik.
2 szklane (jednak), palka drewniana, 3 sitka (wrescie to do
herbaty pomoglo, a-hem), pare kubeczkow, iles tam lyzek...zlew,
blat kuchenny, frytki poszly dla psa, nie zauwazyl
dodatkow....podloge tez...parapet...takze mikrofale (wyraznie za
blisko stala)..garnek...machine....

teraz siedze tu napuczona nowym przysmakiem, pisze do Was i
slucham tego, co mi dziecie podrzucilo na moja machine....Ben E.
King - Stand by me

Staaaand byyy me, darling, stand by me, oh stand, stand by me

Krysia

P.S. Tak z ciekawosci....czy ja zrobilam krem makowo-mannowy do
tortow?
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-02 13:59:54

Temat: Re: Znow zrobilam dziwne cos...
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

zdolnas Ciotka nieslychanie!
a czy czyste masz ubranie?
miski wszystkie pozmywalas.
czasu dzis nie zmarnowalas!

Mechcia

1. Data: 2001-12-02 14:56:44

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

> zdolnas Ciotka nieslychanie!
> a czy czyste masz ubranie?
> miski wszystkie pozmywalas.
> czasu dzis nie zmarnowalas!
No prosze! I tak byc powinno, az mnie wyrzut sumienia dopadl! Poszlam spac o
wiele za pozno, wstalam o wiele za pozno, jest na zewnatrz paskudnie i w
efekcie jedyne cod zis zrobie wmkuchni to marchewka i koniec. Nie lubie
takich dni:(

1. Data: 2001-12-02 15:04:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>zdolnas Ciotka nieslychanie!
>a czy czyste masz ubranie?
>miski wszystkie pozmywalas.
>czasu dzis nie zmarnowalas!
>
>Mechcia

o rany....mechcia poezje zaczyna znowu...a poprzednie poezje
spisane??
ciocia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-02 16:08:17

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:vmgk0u8jjluianvja52dbh9fdc7mj75ql2@4ax.com...
> o rany....mechcia poezje zaczyna znowu...a poprzednie poezje
> spisane??
> ciocia
>

> K.T. - starannie opakowana

naturalnie ze spisane. zastanawiam sie czy uzytku publicznego z nich nie
zrobic. hehe.
tylko kto to zrozumie

Mechcia

1. Data: 2001-12-02 16:48:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>naturalnie ze spisane. zastanawiam sie czy uzytku publicznego z nich nie
>zrobic. hehe.
>tylko kto to zrozumie
>
>Mechcia

Cafe zrozumie...
ciocia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-02 16:57:42

Od: "Jan Kowalski" <z...@p...grzegorzki.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:uqmk0uort8am8fbm2kv0k2iujfmcak2nke@4ax.com...
Witam i sie ... no niewiem o CO chodzi ???CO-S???

mis

1. Data: 2001-12-02 17:14:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Witam i sie ... no niewiem o CO chodzi ???CO-S???
>
>mis

nie martw siee, ja tez nie
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-02 23:11:17

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysiuuu, jestes genialna juz dawno tak sie nie smialam :o)))))))))
Gotuj dalej, a nigdy nie bede miala depresji :o))

Kocham Cie bardzo ;o)

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-12-02 23:11:35

Temat: Odp: Znow zrobilam dziwne cos...
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bozena <b...@s...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ueced$dbr$...@j...coi.pw.edu.pl...
> Krysiuuu, jestes genialna juz dawno tak sie nie smialam :o)))))))))
> Gotuj dalej, a nigdy nie bede miala depresji :o))
>
> Kocham Cie bardzo ;o)
>
> Bozenka z Wilna :o)

Bożenko jak jesteś to wejdź na chat nasz polski.
Pozdrawiam Ramzes.

mam udziec z indyka ... i co dalej?
Niedzielne śniadanko
Monika! Korkociag masz????