Znowu Polska wybrała populizm

111. Data: 2005-10-25 19:41:20

Temat: Re: Znowu Polska wybrała populizm
Od: "Ewa Ressel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> napisał(a):

> Wiesz, to jest jak dla mnie porównywanie samochodu w korku i samochodu
> bez paliwa. I jeden i drugi nie jedzie. Ale jednak ich sytuacje są
> cokolwiek inne.

Nie zapominaj, że spora część Niemiec to dawne NRD. Czyli sytuacja całkiem
podobna.
ER

112. Data: 2005-10-25 19:48:30

Od: "Ewa Ressel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@z...net> napisał(a):

> Odbierać prawa rodzicielskie, umieszczać dzieci w rodzinach zastępczych i
> _przed_ wypłaceniem całej pensji do rąk odciągać odpowiednie kwoty na rzecz
> rodziny zastępczej. Też wyjście.

Serio uważasz, że jest to działanie dla dobra dziecka? Odbieranie go rodzicom
w sytuacji, gdy jedynym powodem zaniedbań jest bieda?
(nie mówiąc już o tym, jaką armię urzędników trzeba by w tym celu zatrudnić)
ER

113. Data: 2005-10-25 19:58:11

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nela Młynarska napisał(a):

> Ale nie będzie to urlop wypoczynkowy na ten przykład (czyli dostnę kasę
> za ten
> dzień). I o tym mówimy. Urlop bezpłatny jak najbardziej da się
> zasymulować ;-)

Czy Ty poważnie sądzisz, że to jest tak, iż co dzień, regularnie
zarabiasz 50 zł? Nie miałaś nigdy DG, prawda?

Eulalka

114. Data: 2005-10-25 19:59:04

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" ...
> \> Z tym pasuje to nie do końca. Przy 20% bezrobociu, a w grupie ludzi
> młodych
> jest
>
> Jak się temu zastanowisz bliżej to naprawdę nie ma żadnych wad oprócz
> zalet.
> Mało kto wie że opłatę człnkowską w ZUS można sobie dobrowolnie
> podwyższać.
> Więc jeśli komuś zależy aby tysiące biurokratów miało wiecej na swoje
> widzimisie może im fundować nowe marmury.

To ma być komentarz do twierdzenia, że szanse w negocjacjach pomiędzy
pracodawcą a pracownikiem nie są równe?

> Jaka ochrona Ci przysługuje ?

Tak z marszu i bez zaglądania do KP.
Trzymiesięczne wypowiedzenie i odprawa kontra rozwiązanie umowy z Twoim DG z
poniedziałku na wtorek.
Płatny urlop kontra urlop bezpłatny i to po dogadaniu się z faktycznym
pracodawcą.
Chorobowe. Jeszcze nie byłeś na zwolnieniu, prawda? Bo za pierwszy miesąc to
Ty sam sobie będziesz płacił, nie zus i nie 'pracodawca'.
Ograniczony prawem czas pracy (dobowej, tygodniowej) kontra robota ile
będzie trzeba, np. na okrągło.
Że o kobiecie w ciąży nie wpomnę.

Jesteś faktycznie dużo tańszy dla pracodawcy a przez to konkurencyjny na
rynku, ale jak policzysz swoje faktyczne_koszty, odliczysz straty, dopiszesz
do rachunku czas poświęcony na durne papierki i wizyty w urzędach, to już
wcale nie jesteś do przodu. Tylko jeszcze tego nie widzisz zapatrzony w
darwinowską wizję JKM.

> Za to masz Panstwu zapłacic w postaci haraczu od pensji nromalnej w
> postaci
> 48 % ZUS potem jak się dobrze starasz płacisz podateczek 30% procent albo
> 40% to nawet mafiosi pobierają niższy haracz za te niby ochronę.

Wolisz na DG? Wolna wola. I (naprawdę i na serio) życzę Ci zdrowia. Oraz
odłożenia dostatecznie dużej sumy na gorsze czasy.

> Na marginesie to prawo pracy jest do chrzanu, większość z nas podróżuje w
> delegację w zamian za co ma:
> - nieliczony czas przejazdów do czasu pracy
> - żałosną diete 21 PLN
> - obowiązek wypełniania jakiś durnej listy obecności

Całe prawo pracy jest do chrzanu, bo musisz podpisywać jakieś durne
papierki? :))))))))

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

115. Data: 2005-10-25 20:05:37

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid z adresu a...@o...pl wymodził(a) :

> Całe prawo pracy jest do chrzanu, bo musisz podpisywać jakieś durne
> papierki? :))))))))

Ta i kazdy papierek zalicza Ci jako wniosek, czyli opłate skarbowa czyt. 15
złotych.

Pozdrawiam
Paulinka

116. Data: 2005-10-25 20:38:42

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Ressel" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Serio uważasz, że jest to działanie dla dobra dziecka? Odbieranie go
> rodzicom
> w sytuacji, gdy jedynym powodem zaniedbań jest bieda?

Nie. Specjalnie nie wycięłam. Tam na górze było napisane "przehulają".
Tak. Twierdzę, że jeżeli rodzice "całą wypłatę przehulają" to lepiej, żeby
dziecko trafiło do ludzi, którzy potrafią o to dziecko zadbać.

Agnieszka

117. Data: 2005-10-25 20:50:36

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" ...

> Ta i kazdy papierek zalicza Ci jako wniosek, czyli opłate skarbowa czyt.
> 15
> złotych.

No weź mi nie przypominaj!!!
Te zusowe papierki na początku firmy do tej pory w koszmarach wracają. Co za
debilna instytucja! Co za idiotyczne formularze! Jaki kretyn wymyślił te ich
popaprane kody?!
A najlepsze, że jak za n-tym razem poprawnie wypełnisz ten form miesięcznych
składek, to Ci miła panienka z okienka oznajmia, że już ich nie musisz
przysyłać, wystarczy przelewy robić. No żeby ich chudy byk na prostej drodze
w te i nazad cały ruski miesiąc tępym rogiem chrobotał., wrrrrrrrrr

118. Data: 2005-10-25 20:52:35

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> napisał w
wiadomości news:djlvkr$jvj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jacek z adresu j...@w...pl wymodził(a) :

> Ryczałtu samochodowego nie dostajesz?

Nie, płace za samochod firma wystawia mi fakturę

> Możesz przedstawic rachunki za hotel, a jesli nie uzywasz swojego
samochodu
> pracodawca zwraca Ci koszty paliwa.

Skoro wydaje swoje pieniazki to mi zwraca.

Nie muszę nic wpsiywać bo jestem DG.

Jacek

119. Data: 2005-10-25 20:55:24

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Paulinka"
<paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> mówiąc:

> Tak czy siak zaden lekarz nie odmówi pomocy choremu, w koncu przysięga go
>zobowiazuje.

Nie? To idź i spróbuj się przebadać państwowo w szpitalu z czegoś
chodliwego, typu kardiolog - właśnie wyczerpują się limity NFZ i jeśli
się nie zarejestrowałaś duuużo wcześniej, to se prędzej zejdziesz na
zawał niż cię tam przyjmą.

Przysięga szmysięga...

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

120. Data: 2005-10-25 20:55:43

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> napisał w
wiadomości news:djlvpr$kkf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jacek z adresu j...@w...pl wymodził(a) :

> Mówilismy o delegacji. Jesli nie potrafisz wyegzekwowac u pracodawcy
zwrotu
> kosztów dojazdu do tejze, to ze tak powiem li tylko Twój problem.

Daję radę nie martw się o mnie a KP nie działa tu na szczęście.

> Na swoją korzyć, a przeciez o to Ci cały czas chodzi, nieprawdaz?

Naprawdę nie rozumiesz.
Nie chodzi mi o to naginać prawa skoro ma mnie chronić a raczej przeszkadza.

> Oczywiście.

Zapytałem Jak?

Odpowiadasz Oczywiscie więc oczy zawisły i wciąż czytam jak Ty czytasz to na
co odpisujesz

Jacek

Czy ja jestem nienormalny
ślub a rodzinnne
Komórki macierzyste szansa na zdrowie i życie
Zdrada co dalej ? CDN
Renta rodzinna