Znowu:gdzie we Wroclawiu (chodzi o szampon)

1. Data: 2003-01-13 11:34:19

Temat: Znowu:gdzie we Wroclawiu (chodzi o szampon)
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...alez ja jestem upierdliwa. Powiedzcie mi prosze, czy mozna w ogole
jeszcze, a jesli tak, to gdzie, dostac we Wroclawiu debowy szampon. Kiedys
byly produkowane chyba z Polleny... Kupowalam, bo sa, moim zdaniem, genialne
do moich ciemnych i tlustych wlosow. Z tej serii sa jeszcze pokrzywowe,
brzozowe i jakies tam jeszcze. Wysoka, podluzna butelka. Kupilam innej firmy
kiedys w Leclercu, ale byl wiecej niz kiepski, by nie powiedziec tragedia.
Teraz tez mam do ciemnych wlosow tataro-chmielowy, ale to nie to samo... Po
tamtym debowym to wlosy mialy blask przez duze B. To znaczy po tym tez jest,
ale po tamtym to bylo cos...
Jedna drogeria miala sprowadzac, ale pytala sie z dziesiec razy i dalam
spokoj. Chyba tylko tak gadaja, zeby cos powiedziec, bo moze cos innego u
nich kupie.
Jesli ktos namierzyl, to niech da znac. Pojade nawet na drugi koniec miasta.
Nie straszne mi ani Pawlowice, ani Olbin, ani Zar za Lesnica. Jestem
zdesperowana!
Dzieki z gory :-))

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-13 13:43:01

Temat: Re: Znowu:gdzie we Wroclawiu (chodzi o szampon)
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie straszne mi ani Pawlowice, ani Olbin, ani Zar za Lesnica
Jakies zacmienie. Chodzilo o Oltaszyn. Olbin jest oczywiscie w centrum...
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

wypadanie włosów