Znowu straciłam pieniądze! - cd

1. Data: 2003-06-10 15:33:17

Temat: Znowu straciłam pieniądze! - cd
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Samo się wysyła, co za oszczędność w klikaniu !
No więc zawsze mają co

2. Data: 2003-06-10 17:20:36

Temat: Re: Znowu straciłam pieniądze! - cd
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@z...szczecin.pl> wrote in message
> Samo się wysyła, co za oszczędność w klikaniu !
> No więc zawsze mają co

Najwyrazniej wysyla Ci sie, kiedy probujesz napisac "ś".
Widze dwa wyjscia - albo pisac bez ogonkow, albo przeladowac
system (tak to sie tlumaczy "reboot"?).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2003-06-11 11:32:31

Od: "Wojtek" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał w wiadomości
> "Majka" <m...@z...szczecin.pl> wrote in message
>
> Najwyrazniej wysyla Ci sie, kiedy probujesz napisac "ś".
> Widze dwa wyjscia - albo pisac bez ogonkow, albo przeladowac
> system (tak to sie tlumaczy "reboot"?).

Może być właśnie "przeładować", stosuje się też "przebutować" (swojsko wygląda jak
się pisze przez "u" a nie "oo"). Można też
powiedzieć "zrestartować".
A przy okazji, dzięki Tobie kupiłem sobie słownik Brücknera. Powołałeś się na niego
gdy ostatnio pytałem o różnicę między krzakiem i
krzewem. Naprawdę świetna rzecz do poczytania. Wielkie dzięki Michale!
Pozdrawiam
Wojtek Kowalczyk

4. Data: 2003-06-11 13:14:15

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek" <t...@b...pl> wrote in message

> Może być właśnie "przeładować", stosuje się też "przebutować"
> (swojsko wygląda jak się pisze przez "u" a nie "oo"). Można też
> powiedzieć "zrestartować".

Dziekuje za informacje.

> A przy okazji, dzięki Tobie kupiłem sobie słownik Brücknera.
> Powołałeś się na niego gdy ostatnio pytałem o różnicę między krzakiem i
> krzewem. Naprawdę świetna rzecz do poczytania. Wielkie dzięki Michale!

Alez prosze bardzo. A ja tymaczasem podczas pobytu w Polsce dokupilem
slownik Bankowskiego. Wrazen ze slownika jeszcze nie mam, ale przedmowa
nad wyraz interesujaca.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Znowu straciłam pieniądze !
Ktokolwiek wie....bougenvilla
Mączlik szklarniowy.
kora wokol krzakow owocowych i drzewek ozdobnych
Pozazdrościć...