Zobacz, Leo

1. Data: 2016-04-14 10:06:53

Temat: Zobacz, Leo
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=4pl7fALxcrc&feature=
youtu.be

--

Chiron

2. Data: 2016-04-14 11:06:00

Temat: Re: Zobacz, Leo
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> https://www.youtube.com/watch?v=4pl7fALxcrc&feature=
youtu.be
> --
> Chiron

Zmieniając samo prawo niczego nie zdziałasz gdyż przemoc psychiczna w
rodzinie, którą epatują kobiety zejdzie tylko do głębszego podziemia.
Trzeba wyeliminować PRZYCZYNĘ niezgody między Kobietą i Mężczyzną,
przyczynę walki o dominację której areną staje się bezbronne dziecko. Tu
nie płacz faceta lecz bezwzględne działanie jest potrzebne, działanie,
które zmusi Kobietę do myślenia nad proponowanym rozwiązaniem i do
zaakceptowania go. Edukacja, edukacja i jeszcze raz edukacja aż do
osiągnięcia świadomości.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

3. Data: 2016-04-14 11:30:08

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar pisze:

> [...]

> które zmusi Kobietę do myślenia nad proponowanym rozwiązaniem i do
> zaakceptowania go. Edukacja, edukacja i jeszcze raz edukacja aż do

Trzeba tłumaczyć Kobiecie do jakich negatywnych zjawisk prowadzi obecny
zakazowy sposób wychowywania dzieci. Do czego prowadzi jej, Kobiety
przekonanie o własnej nieomylności co do tradycyjnego, hołubionego przez
nią sposobu wychowywania dzieci. O tym, że powinna obowiązywać jawność
zachowań seksualnych rodziców w obecności dzieci ponieważ dzieci przez
własną ciekawość przełamią rodzicielski zakaz, ale na skutek
rodzicielskiego zakazu będą się tego wstydzić i będą przyjmować na
siebie poczucie winy za złamanie zakazu. Trzeba wytłumaczyć Kobiecie, że
swoją błędną postawą wychowawczą przyczynia się do tego, że jej
następczyni stanie się patologiczną prostytutką rodzinną - to jest to co
chyba najbardziej boli kobiety-matki.

Nie wystarczy jednak chcieć, trzeba jeszcze móc. Tą edukacją kobiet
powinni zajmować się ich partnerzy, ale ci boją się poruszać takie
tematy w obawie, że wskutek kobiecego oporu - przed zaakceptowaniem
zmian - utracą łatwy kawałek seksu. No bo kobieta broniąc się używa w
pierwszej kolejności broni, o której wie, że jest skuteczna w stosunku
do przeciętnego faceta. Zakaz seksu i facet mięknie ulegając hymenowi.
Tak więc działania edukacyjne w równym stopniu powinny obejmować
mężczyzn. A ponieważ i z ich strony jest opór - no bo jak to, mam się
podzielić z synem moją partnerką seksualną - więc trzeba używać
sterowanej przemocy zarówno w stosunku do kobiet jak i mężczyzn.
Powiedziałbym nawet, że w stosunku do mężczyzn większej by byli w stanie
pokonać babski szantaż i by robili swoje, czyli edukowali kobiety, każdy
we własnym grajdołku.

4. Data: 2016-04-14 12:07:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 11:06:00 +0200, LeoTar napisał(a):

> Trzeba wyeliminować PRZYCZYNĘ niezgody między Kobietą i Mężczyzną,
> przyczynę walki o dominację której areną staje się bezbronne dziecko.

WIEM! - PŁEĆ!!!
:->

5. Data: 2016-04-14 12:11:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 kwietnia 2016 12:07:50 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> WIEM! - PŁEĆ!!!
> :->

I potem zapładniać wyprodukowanych operacyjnie obojniaków invitro ;)

6. Data: 2016-04-14 12:29:13

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:

> I potem zapładniać wyprodukowanych operacyjnie obojniaków invitro ;)

Dlaczego tak uważasz? Zjednoczenie płci w Umyśle wcale nie powoduje
zmiany płci biologicznej ani też nie eliminuje pociągu seksualnego.
Eliminuje jedynie manipulację jako środek do samozadowolenia i sposobu
sprawowania władzy. Zmienia jedynie status popędu seksualnego z
nieświadomego na świadomy.

7. Data: 2016-04-14 12:31:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 03:11:27 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> I potem zapładniać wyprodukowanych operacyjnie obojniaków invitro ;)

Upsss - jak by nie brać, d... z tyłu, bo znowu niezgoda przy ustalaniu, kto
w związku ma być owym wielbłądem, nieunikniona.
Chyba że w umowie o związek (wszak o ślubie tu mowy być nie może) będzie
odpowiednio zaptaszkowana opcja, np że na zmianę albo że tylko Rodzic A,
albo że tylko Rodzic B.
Sądzę jednak, że będzie prościej, bo wobec nacisków gendera powinni być
zapładniani wszyscy partnerzy RÓWNOCZEŚNIE i WZAJEMNIE 3333-]

8. Data: 2016-04-14 12:37:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 12:29:13 +0200, LeoTar napisał(a):

> Dlaczego tak uważasz? Zjednoczenie płci w Umyśle

Znaczyfczym?

> wcale nie powoduje
> zmiany płci biologicznej ani też nie eliminuje pociągu seksualnego.

Ktoś to zbadał? jakieś wyniki? - bo takim pewnym tonem wygłaszasz te
rewelacje.
:->

> Eliminuje jedynie manipulację jako środek do samozadowolenia i sposobu
> sprawowania władzy.

Kiedy właśnie bez fajnej manipulacyjki nie ma fajnej ko(pu)lacyjki 3-]

> Zmienia jedynie status popędu seksualnego z
> nieświadomego na świadomy.

Jak kto ma nieświadomy, to może i dobra ta zmiana będzie - może się ludzie
przestaną gremialnie zdradzać i puszczać :->

9. Data: 2016-04-14 12:38:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 12:31:54 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> Chyba że w umowie o związek (wszak o ślubie tu mowy być nie może) będzie
> odpowiednio zaptaszkowana opcja, np że na zmianę albo że tylko Rodzic A,

OMG - a pozostałe litery alfabetu to pies????
:-D

> Sądzę jednak, że będzie prościej, bo wobec nacisków gendera powinni być
> zapładniani wszyscy partnerzy RÓWNOCZEŚNIE i WZAJEMNIE 3333-]

Przeludnienie Ziemi murowane!
:-D

10. Data: 2016-04-14 12:39:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 12:37:06 +0200, Ikselka napisał(a):

> Znaczyfczym?

> Ktoś to zbadał? jakieś wyniki? - bo takim pewnym tonem wygłaszasz te
> rewelacje.
>:->

..odnośnie popędu, oczywiście.

> Kiedy właśnie bez fajnej manipulacyjki nie ma fajnej ko(pu)lacyjki 3-]

> Jak kto ma nieświadomy, to może i dobra ta zmiana będzie - może się ludzie
> przestaną gremialnie zdradzać i puszczać :->

j.p.

Do Leotara.
Tusk
Pszemolu, posłuchaj!