Został farsz

1. Data: 2006-06-20 08:37:36

Temat: Został farsz
Od: Elske <k...@n...o2..pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę
Został mi farsz po pierogach z mięsa (ok 25 dkg) - macie jakieś pomysły
(oprócz krokietów) co można z niego szybkiego zrobić?

--
Elske

2. Data: 2006-06-20 08:46:22

Temat: Re: Został farsz
Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Elske schrieb:
> Witam grupę
> Został mi farsz po pierogach z mięsa (ok 25 dkg) - macie jakieś pomysły
> (oprócz krokietów) co można z niego szybkiego zrobić?

ugotować makaron i do niego dodać. Ewentualnie dodać pomidory i będzie
prawie bolognese ;-)

Waldek

3. Data: 2006-06-20 09:11:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar" <w...@i...de> wrote in message

> ugotować makaron i do niego dodać. Ewentualnie dodać pomidory i będzie
> prawie bolognese ;-)
>
> Waldek

Można zrobić bolognese z torebki i uszlachetnić pomidorami (opcja -
koncentrat i papryką ze słoika - z zalewą (jeżeli smaczna). Mięso lekko
podsmażyć i doddusić z sosem, wylać na makaron.

Można zrobić uszka i podac z rosołem, barszczem czerwonym lub zupą kminkową.

4. Data: 2006-06-20 09:17:04

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Elske schrieb:
> Witam grupę
> Został mi farsz po pierogach z mięsa (ok 25 dkg) - macie jakieś pomysły
> (oprócz krokietów) co można z niego szybkiego zrobić?

albo łazanki, zapomniałem dodać ;-)

Waldek

5. Data: 2006-06-20 10:20:20

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> (oprócz krokietów) co można z niego szybkiego zrobić?
>
> --
> Elske

Małe pulpeciki z dodatkiem sera żółtego i do zupy pomidorowej.

Janusz

6. Data: 2006-06-20 12:09:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elske" <k...@n...o2..pl> wrote in message
> Witam grupę
> Został mi farsz po pierogach z mięsa (ok 25 dkg) - macie jakieś pomysły
> (oprócz krokietów) co można z niego szybkiego zrobić?

dodac keczup, musztarde, polozyc na brytwanke, na to gotowane ziemniaki,
zapiec, (mozna posypac tartym serem zoltym) pozniej na to pokrojone pomodory
zielona cebulka;
dodac do sosu pomidorowego do spagetti, i na makaron;
zapiec z makaronem;

iwon(k)a

7. Data: 2006-06-20 12:38:57

Od: Elske <k...@n...o2..pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):
> Witam grupę
> Został mi farsz po pierogach z mięsa (ok 25 dkg) - macie jakieś pomysły
> (oprócz krokietów) co można z niego szybkiego zrobić?

No tak, zapomniałam dodać, że musi to być coś co może zjeść niezbyt
wymagające roczne dziecko. Generalnie je to co my, ale odpada musztarda,
ostre przyprawy, duże ilości cebuli, grzyby, duże ilości tłuszczu.
Podoba mi się pomysł z serowymi pulpecikami i łazanki :). Dzięki :)

--
Elske

8. Data: 2006-06-20 17:05:03

Od: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik Panslavista <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e78e8n$hl6$...@n...news.tpi.pl...

> Można zrobić bolognese z torebki i uszlachetnić pomidorami (opcja -
> koncentrat i papryką ze słoika - z zalewą (jeżeli smaczna). Mięso lekko
> podsmażyć i doddusić z sosem, wylać na makaron.

Zapomniałeś dodać jak ten makaron zrobić?

> Można zrobić uszka i podac z rosołem, barszczem czerwonym lub zupą
kminkową.

Też z torebki?
:-)
Już wiem - przepraszam Cię Panie Slavisto, dopiero teraz zajarzyłem o co
chodzi.
Jesteś tu po to, żeby obrzydzić torebkowe jadło, ocet spirytusowy,
barwniki "identyczne z naturalnymi", żywność modyfikowaną genetycznie (choć
tu eMeL
lepszy), drożdże sklepowe, konserwanty itp.
Taki czipsowy chłopak to skarb dla pl.rec.kuchnia.

Zdrówka - Wojtek H.

9. Data: 2006-06-20 18:14:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> wrote in message

> Już wiem - przepraszam Cię Panie Slavisto, dopiero teraz zajarzyłem o co
> chodzi.

Pierwsze Pan Panslavista.
Drugie trzeba czytać ze zrozumieniem.
Trzecie gdzie Twoje rady lub przepisy?

10. Data: 2006-06-20 18:31:39

Od: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik Panslavista <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e79duv$pei$...@a...news.tpi.pl...

> "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> wrote in message

> Pierwsze Pan Panslavista.
> Drugie trzeba czytać ze zrozumieniem.
> Trzecie gdzie Twoje rady lub przepisy?

Dla mnie - możesz przestać istnieć. Tylko coraz więcej osób ma Cię w KF,
więc siłą rzeczy nie reaguje na Twoją chorobę. A nieświadomi czytają...

Staram się nie raczyć ludzi "torebkowymi" przepisami.
To lepsze, niż to co robisz.
Jak dokładniej poszukasz - nawet Ciebie usiłowałem nauczyć,
jak używać garnków. Prościzna, a nie umiesz postawić gara na gazie!
A uczyć się można do śmierci.

To dokładnie to, co z Ciebie za elektronik "izo- coś tam".
Fachowiec od "cośtam".

Byle co jesz, byle co wiesz... To tyle w tym temacie.

Smaczności z torebek - Wojtek H.

drink z advocaatem ?
mrówki
Sposob na czerwone buraki