drink z advocaatem ?

1. Data: 2006-06-20 08:15:12

Temat: drink z advocaatem ?
Od: "tuptusia" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chce zrobic jakiegos fajnego drinka ale z advocatem. WIdzialam na
grupie jeden przepis na advocata z wodka i cola, ale moze znacie cos
bardziej fantazyjnego?
Albo chociaz ktos napisze z czym nie nalezy go mieszac, zeby sie dalo
wypic ?

Pozdrawiam
- Tuptusia

2. Data: 2006-06-20 08:34:43

Temat: Re: drink z advocaatem ?
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "tuptusia" <t...@g...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
> [...]
> bardziej fantazyjnego?
> Albo chociaz ktos napisze z czym nie nalezy go mieszac, zeby sie dalo

kup lody...dodaj truskawki i polej to adwokatem...i nie katuj sie
rozcienczaniem tego

Marek

3. Data: 2006-06-20 12:34:53

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tuptusia wrote:

> [...]
> bardziej fantazyjnego?
> Albo chociaz ktos napisze z czym nie nalezy go mieszac, zeby sie dalo

Z advocatem najlepsza jest kawa po kapitan'sku - do kawy wlac' kieliszek
likieru i na wierzch bita; s'mietane;. Na teraz kawa mroz.ona be;dzie lepsza.

http://krycha.kofeina.net choc' nie be;dzie to pewnie mys'l z?ota:
Najpie;kniejsza; muzyka; przed snem
jest mruczenie szcze;s'liwego kota. (F.Klimek)

4. Data: 2006-06-20 14:13:39

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"tuptusia" <t...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> bardziej fantazyjnego?
> Albo chociaz ktos napisze z czym nie nalezy go mieszac, zeby sie dalo

z Fanta
Ilona

5. Data: 2006-06-22 19:29:33

Od: "Tomek-N" <N...@i...polska> szukaj wiadomości tego autora

Zalej cola.

6. Data: 2006-06-22 20:20:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tuptusia napisał(a):

> Albo chociaz ktos napisze z czym nie nalezy go mieszac, zeby sie dalo
> wypic ?

Z sokiem pomarańczowym. Pijałam kiedyś sobie w charakterze deseru, bo na
drinkowanie mimo rozcieńczenia za ciężkie ;-).

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2006-06-24 06:33:47

Od: "weni" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."

> kup lody...dodaj truskawki i polej to adwokatem...i nie katuj sie
> rozcienczaniem tego
>
> Marek

Wlasnie wlasnie.
Jesli juz adwokat to w takiej wesji.