Zostań w domu

11. Data: 2010-06-17 20:50:30

Temat: Re: ęąśćł Zostań w domu
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy już 2 plagi: katastrofy lotnicze (KASA, Smoleńsk)
plaga powodzi ( w maju i ostatnia),
a ty zdaje się myślisz o następnej:
jakaś elektrownia atomowa wybuhnie?
i promieniowanie wystraszy ludzi by zostali w domu w niedzielę?
A kolejna to pewnie epidemia grypy.

12. Data: 2010-06-17 20:55:55

Temat: Re: Zostań w domu
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...na zachodzie ... kiełbasa nie przejdzie, bo ci ludzie
wiedzą co to jest odpowiedzialność, ...

Aleś ty naiwny tam jest zamordyzm pieniądza więkzy niż w Polsce,
my mamy jeszcze w pamięci propagandę komuny, że __ludzie są ruwni__.

Oni nawet tego nie mają, tam fakt władzy pieniądza jest tak samo naturany
jak kaucja zamiast więzienia, i jak to że są lepsze szkoły dla bogatego, i
gorsze dla mas,
tam czapkują bogatemu jak u nas chłop pańszczyźniany.
To wszystko jest oczywiste jak słońce.

13. Data: 2010-06-17 21:01:43

Temat: Re: Zosta? w domu
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisał(a):
> [...]
>
> Oni nawet tego nie maj?, tam fakt w?adzy pieni?dza jest tak samo naturany
> jak kaucja zamiast wi?zienia, i jak to ?e s? lepsze szko?y dla bogatego, i
> gorsze dla mas,
> tam czapkuj? bogatemu jak u nas ch?op pa?szczy?niany.
> To wszystko jest oczywiste jak s?o?ce.
>

> --
> (tekst w nowej ortografi: ?->u, ch->h, rz->? lub sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, cz?sto nielogiczny, ktury ludzie oci?ali umys?owo,
> na?ucaj? bezmy?lnie nast?pnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

To ty naiwna jesteś , nie przejdzie kiełbasa, więc tam konik na
szabelce jest niedopmyślenia, albo zamiast reformy zdrowia budowanie
Muzeów. Tam tacy kretyni to mają szlaban przed polityką, bo to rujnuje
państwo.

14. Data: 2010-06-17 21:03:24

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 17-czerwiec-10, kiedy Paulinka otworzył usta i usenet
napełnił się słów muzyką:

> Nie głosuj za pijarem, głosuj za swoim sercem. Kampania wyborcza za 4
> lata ;)

Jak to często bywa, nie rozumiem co chcesz mi przez to powiedzieć :)

15. Data: 2010-06-17 21:24:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> szabelce jest niedopmyślenia, albo zamiast reformy zdrowia budowanie
> Muzeów. Tam tacy kretyni to mają szlaban przed polityką, bo to rujnuje

A poza tym o czy ty mówisz byłaś w niemczech, tam szef ufa
pracownikowi, a pracownik szefowi, w polsce szef śmieje, że za głodowe
pesję udaje się pracownikowi przeżyć, a pracownik wynosi z zakładu
wszysko co mu w łapy wpadnie.......tam szef z pracownikiem rozmawia
swobodnie. Tu jeden unosi dupę nad drugim ..... Nienormalne czy
skadalicznie głupie to stokrotka???

16. Data: 2010-06-18 11:02:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jun 2010 22:55:55 +0200, Stokrotka napisał(a):

> [...]
> gorsze dla mas,
> tam czapkują bogatemu jak u nas chłop pańszczyźniany.

Stokrota, nosz dokładnie.

17. Data: 2010-06-18 11:04:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jun 2010 14:24:32 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> A poza tym o czy ty mówisz byłaś w niemczech, tam szef ufa
> pracownikowi, a pracownik szefowi,

:-D

:-(((

18. Data: 2010-06-18 12:46:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Thu, 17 Jun 2010 22:55:55 +0200, Stokrotka napisaďż˝(a):

> Stokrota, nosz dok�adnie.

To u nas jest rozwarstwieje gdzie jeden z dupskiem na saturnie się
napina nad drugim, tam czegoś takiego jak w Polsce nie ma aby szefa
nienawidzieć, a szef żeby pilnował czy go nie kradną, bo tam masz
demokrację, a tu napinanie dup...przecież to obrzydliwe buractwo
atakowania na urojeniach elity, masz tu o u ducha dokładnie widoczne.
Jak jesteście ze stokrotką chorymi burakami co wyjścia za staw
przydrożny się boicie ,to do psychiatry wypieprzać, a nie na grupy, bo
nie ma sensu kłócić się z waszymi urojeniami.

19. Data: 2010-06-18 13:30:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Jun 2010 05:46:32 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> do psychiatry wypieprzać, a nie na grupy, bo
> nie ma sensu kłócić się z waszymi urojeniami.

Kiedy masz umówioną wizytę?

20. Data: 2010-06-18 15:09:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Fri, 18 Jun 2010 05:46:32 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):

> Kiedy masz um�wion� wizyt�?

No dobrze, ale problem jest poważny bo nawet wątek szykowałem na temat
rozwarstwienia w Polsce, na zachodzie tak nie ma. Tam jest
niedopomyślenia aby bydło atakowało artystów, galerie teatry, tu
inteligent musi też być chamem, bo go zjedzą.

"Przypadek biskupa obnaża tragizm Kościoła"
inteligencja pisiorów
Nowe lepsze..... czyli jak wiaterek zawieje.
Hej Grupa!
Staniszkis i Palikot