Hej Grupa!

1. Data: 2010-06-17 01:13:04

Temat: Hej Grupa!
Od: "narciasz" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytalem tu dziesiatki postow i... - zastanawiam sie co Wy zrecie,
ze wydalacie z siebie takie barachlo?
Tfu!

2. Data: 2010-06-17 07:30:25

Temat: Re: Hej Grupa!
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "narciasz" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
> Przeczytalem tu dziesiatki postow i... - zastanawiam sie co Wy zrecie, ze
> wydalacie z siebie takie barachlo? Tfu!

Rzyyyyg!!

3. Data: 2010-06-17 11:16:45

Od: koleszka <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Cze, 03:13, "narciasz" <n...@b...pl> wrote:

> Przeczytalem tu dziesiatki postow i... - zastanawiam sie co Wy zrecie,
> ze wydalacie z siebie takie barachlo?
> Tfu!

Masz na myśli jakieś konkretne osoby, czy jedziesz po całości?

k.

4. Data: 2010-06-17 11:31:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "koleszka" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

>Masz na myśli jakieś konkretne osoby, czy jedziesz po całości?

Nigga, please. Zobacz o ktorej nadaje, musial byc na niezlej bani.

5. Data: 2010-06-17 11:43:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał:

> Nigga, please. Zobacz o ktorej nadaje, musial byc na niezlej bani.

Trolle z apd mają już wakacje i zaczynają się podszywki.

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2010-06-17 12:25:10

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Trolle z apd mają już wakacje i zaczynają się podszywki.

Trolle z psp też.

Qra

7. Data: 2010-06-17 13:12:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jun 2010 04:16:45 -0700 (PDT), koleszka napisał(a):

> Masz na myśli jakieś konkretne osoby, czy jedziesz po całości?
>
> k.

Ja bym tylko delikatnie spytała, co on żre albo czym się zaraził, że tak
ciągle pluje...

8. Data: 2010-06-17 14:44:58

Od: "narciasz" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"koleszka" <k...@o...eu> wrote in message
> [...]

> ze wydalacie z siebie takie barachlo?
> Tfu!

Masz na myśli jakieś konkretne osoby, czy jedziesz po całości?

Kilka osob - rzeczywiscie gra fajnie z beck-hendu.
- Reszta, czworaki pod strzecha.
Dawniej mial komputra ktos, kto potrzebowal. Dzis..
- komputra wypada miec - jak rasowego psa,
by lazac z nim - po okolicznych trawnikach i srac bezmyslnie
to, co slina na ozor przyniesie.
Tfu!

9. Data: 2010-06-17 14:51:26

Od: "narciasz" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" (zbedny dodatek do pizdy)

> Ja bym tylko delikatnie spytała, co on żre albo czym się zaraził, że tak
> ciągle pluje...

Pluje dlatego - gdyz patrzac na to - co z ciebie wylazi, rzygac sie chce
kretynko.
Tfu!

Staniszkis i Palikot
Nie wprost a poprzez manipulację
Fenomen Michała Anioła.
Destrukcyjny wpływ starego geja (lat 51) na niedorozwinięte społeczności usenetowe
Jestem za stara.