Destrukcyjny wpływ starego geja (lat 51) na niedorozwinięte społeczności usenetowe

1. Data: 2010-06-16 16:12:07

Temat: Destrukcyjny wpływ starego geja (lat 51) na niedorozwinięte społeczności usenetowe
Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Doświadczenie nr 03/06: Cepuś, daj bełkot! :)
S.

2. Data: 2010-06-16 18:06:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę sprostować: mam 75 lat i jestem bezzębną, owłosioną na udach,
plecach i twarzy, ale za to całkiem łysą na głowie kobietą.
Powaga. ;)

Mam za to "szklana kulę" i widzę w niej, że Sender/Ender/Piotr K to pedałek,
bojący się przyznać do swych skłonności ~seksualnych do mężczyzn.
No niestety.

--
CB

3. Data: 2010-06-16 19:28:19

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> pedałek,
> bojący się przyznać do swych skłonności ~seksualnych do mężczyzn.

hmm...
a czy mógłbyś opisać bardziej, co czujesz w związku z tym?
Samotność w swoich skłonnościach?
Jakiś żal po utraconej nadziei? Jak bardzo dotkliwy?
A może tli sie w tobie jeszcze iskierka nadziei, która motywuje cię do
ciągłego skomlenia tutaj o moje względy intelektualne? ;-)
S.

4. Data: 2010-06-16 20:08:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadowala mnie w 100% twoja aktywna obsesja w tym względzie.

BTW nie wiedziałem, że pedały tak dramatycznie znoszą odrzucenie. ;)

--
CB

5. Data: 2010-06-16 21:19:38

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Zadowala mnie w 100% twoja aktywna obsesja w tym względzie.
>
> BTW nie wiedziałem, że pedały tak dramatycznie znoszą odrzucenie. ;)

I nie wiedziałeś też pewnie, że dostają takiej szajby jak ukochany
'mały' po niezłym ubawie traktuje potem takiego pedała jak starą, brudną
szmatę?
No cóż, twoja świadomość jest dla ciebie wyjątkowo łaskawa
i pewnie dlatego mało kto może dorównać ci tu bełkotem ;)
S.

6. Data: 2010-06-16 21:43:58

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dr House" też oglądasz z zapartym tchem? :)

7. Data: 2010-06-16 22:07:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego tak zaciekle udajesz, że nie chodzi ci o przyznanie się publicznie
do swego homoseksualizmu, panie Piotrze K?

8. Data: 2010-06-16 22:52:46

Od: Qoorczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> [...]
> pedałek,
> bojący się przyznać do swych skłonności ~seksualnych do mężczyzn.

Ktos powiedzial nic ludzkiego nie jest nam obce,czyli nic zlego gdy 2
panow sie kocha.

9. Data: 2010-06-17 09:59:14

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktos powiedzial nic ludzkiego nie jest nam obce,czyli nic zlego gdy 2
> panow sie kocha.

Lubowanie się w prawieniu innym impertynencji w przypadku mężczyzny
faktycznie daje do myślenia heh

10. Data: 2010-06-17 10:11:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zależy jeszcze co ten ktoś miał na myśli, a co ty ew. myślisz, że miał.

--
CB

Użytkownik "Qoorczak" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ktos powiedzial nic ludzkiego nie jest nam obce,czyli nic zlego gdy 2
> panow sie kocha.

Jestem za stara.
Stop zaklamaniu i buractwu na grupie
WAZNE !!!~
Re: Obraz psychopaty
Z kategorii "zaobserwowane" - dziwne zachowanie klienta wobec sprzedawcy w sklepie