Zrazy koszteli

1. Data: 2002-01-30 16:30:58

Temat: Zrazy koszteli
Od: "Hanna Krupińska" <h...@r...se.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję osoby, która wie, gdzie rosną kosztele. Potrzebuję wyciąć zrazy
(sadzonek legalnie nie można kupić). Najlepiej Warszawa i okolice lub Kraków
i okolice. W razie czego zrefunduję koszty.
Hanna Krupińska

2. Data: 2002-02-01 21:27:08

Temat: Re: Zrazy koszteli
Od: Katula <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Krupińska napisał:

> [...]
>(sadzonek legalnie nie można kupić). Najlepiej Warszawa i okolice lub Kraków
>i okolice. W razie czego zrefunduję koszty.

Ja też bardzo chętnie dowiem się gdzie można zdobyć choćby zrazy.
przede wszystkim Dolny Śląsk
Katula

3. Data: 2002-02-03 01:00:22

Od: g...@p...com (Grzegorz Wtorkowski) szukaj wiadomości tego autora

U mnie w Legionowie kolo Warszawy. Zapraszam.
Grzegorz

4. Data: 2002-02-04 09:01:31

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Jan 2002, Hanna Krupińska wrote:

> [...]
> (sadzonek legalnie nie można kupić). Najlepiej Warszawa i okolice lub Kraków
> i okolice. W razie czego zrefunduję koszty.

Oj, za pozno.
Drzewka juz ruszyly i ze szczepienia raczej nic nie bedzie.

Pozdr,

D.P.

5. Data: 2002-03-01 19:00:23

Od: "Artur" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Krupińska" <h...@r...se.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Kraków
> i okolice. W razie czego zrefunduję koszty.

W tamtym roku kupiłem "legalnie" oczywiśćie bez kwalifkacji sadzonki
koszteli w Końskowoli k. Puław. Co z nich wyrośnie ni wiem, nie znam dobrze
tego szkółkarza.Rozdałem je wielu moim znajomym . Może w ten sposób
uratujemy tę pyszną odmiane jabłoni.Wiesz Hanna nie wiedziałem że to
nielegalne:))))
pozdrawiam Artur

6. Data: 2002-03-01 21:54:24

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego szkółkarza.Rozdałem je wielu moim znajomym . Może w ten sposób
> uratujemy tę pyszną odmiane jabłoni.Wiesz Hanna nie wiedziałem że to
Legalnie czasami oznacza normalnie.
;-)))
pozdr. Jerzy

Mech