Żreć trzeba zawsze...

1. Data: 2005-04-04 20:39:24

Temat: Żreć trzeba zawsze...
Od: "nICa" <i...@m...mr> szukaj wiadomości tego autora

... jak wykazuje aktualny wskaźnik dyskusji na prk - ŻREĆ TRZEBA ZAWSZE...
nawet w taki czas jak teraz.
Ktoś pewnie zapyta... no a co? Nie żreć???
Odpowiadam: ŻREĆ!
Tylko nie dywagować o tym teraz.
Może ogłosimy na prk Wielki Post.
Czas reflekcji i zadumy.
Jak wciąż informuje włoś archiwum pęka w szwach od przepisów.
Chcesz się NAŻREĆ w tym tygodniu?
Sięgnij do archiwum.
I milcz.

dżdżownica

1. Data: 2005-04-04 21:02:19

Temat: Re:
Od: Roberto998 <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nICa napisał(a):
> [...]
> Może ogłosimy na prk Wielki Post.
> Czas reflekcji i zadumy.
> Jak wciąż informuje włoś archiwum pęka w szwach od przepisów.

Trzeba żyć aby jeść, a nie jeść aby żyć.

Z pozdrowieniami
Roberto998.

1. Data: 2005-04-04 21:18:48

Temat: Re: Re:
Od: "nICa" <i...@m...mr> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roberto998" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Trzeba żyć aby jeść, a nie jeść aby żyć.

A ja uważam, że są takie chwile, że problem żryć or no to żryć zostaje
zmarginalizowany poprzez wymiar ponadczasowy, wymiar mistyczny, wymiar
historyczny, wymiar wrażliwości każdego (nawet takiej garbatej uczuciowo
muńdzi, co powie "ciao Carlo", bo na tyle jom stać).
I na tej grupie, gdzie pisze wiele intelektualnie sprawnych osób ten tydzień
może być Tygodniem Wielkiego Postu - czyli nie rozważania problemów, czy coś
się przypaliło, czy nie...
Ewcia N. pisała o łączności Emigracji na tej grupie.
To prawda... (no może pomijając jakieś okazy panoptikalne).
Ta grupa łączy.
Łączmy się więc teraz w swych uczuciach, a nie w odczuciach...
czosnku Łosiu, czosnku więcej...
dżdzownica

1. Data: 2005-04-04 21:51:20

Od: Roberto998 <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nICa napisał(a):
> [...]
> Ta grupa łączy.
> Łączmy się więc teraz w swych uczuciach, a nie w odczuciach...

A więc. "Żarłoki wszystkich krajów, łączcie się!"

Roberto998.

1. Data: 2005-04-05 09:37:52

Od: "ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Udajesz głupiego albo nie czytasz prasy. Nie wiesz, że taki tytuł;
"Ciao Carlo" dała włoska prasa i to było przytoczenie. Zanim się coś powie,
trzeba wiedzieć, czy się ma coś do powiedzenia, jeśli nie można zamilknąć.

1. Data: 2005-04-05 10:12:13

Od: Roberto998 <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania napisał(a):

> [...]
> tytuł; "Ciao Carlo" dała włoska prasa i to było przytoczenie. Zanim się
> coś powie, trzeba wiedzieć, czy się ma coś do powiedzenia, jeśli nie

Cześć!
Czytaj aniu uważnie, bo "Ciao Carlo" to nie mój cytat.
Pozdrawiam: Roberto998
AQQ 165994
GG 1409574

1. Data: 2005-04-05 13:20:39

Od: "dzdzownica" <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "Ciao Carlo" dała włoska prasa i to było przytoczenie. Zanim się coś
> powie, trzeba wiedzieć, czy się ma coś do powiedzenia, jeśli nie można

To ja Ci odpowiem.
Niewiele mnie obchodzi, co napisała włoska prasa.
Jestem wychowana w kulturze polskiej i do osób starszych jestem nauczona
odnosić się z naleznym szacunkiem.
O swoich myślach odnośnie Jana Pawła II nie zamierzam tu się rozwodzić, choć
teraz jest w mediach taka moda, aby mówić o sobie i grzać swą nicość w
odpryskach Światła.
To, że pani Bassett cytuje prasę włoską jest tylko dowodem na to, że jest
tylko kimś polskojęzycznym.
Nikt z licznie tu istniejących (pisała o tym Ewcia N.) i tworzących swoisty
klan emigracyjny, ubarwiający kuchenne dylematy polskich kucharek i mgr
Władysława Łosia bycia światow[e]mi, nie odnosił się do Zmarłego per Carlo.
Carlo... może Karło...
Zabić Karła!
Pani Piesek wpisuje się w poczet tych osób, którzy dali Ali Agcy pistolet.
Amen

tak my tutaj w ziemi świetej sobie dumamy
dżdżownica

1. Data: 2005-04-05 16:09:28

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzdzownica napisał(a):

> tak my tutaj w ziemi świetej sobie dumamy
> dżdżownica

Powiedz, jaką Ty masz z tego czepialstwa radość?

--
richo

1. Data: 2005-04-06 07:46:16

Temat: Re: Re: oburzenie !!
Od: "Kalina" <kika90_nospam@nospam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzdzownica" <d...@x...pl> napisał w wiadomości

> Pani Piesek wpisuje się w poczet tych osób, którzy dali Ali Agcy pistolet.
> Amen
>
> tak my tutaj w ziemi świetej sobie dumamy
> dżdżownica

czegoś tak oburzającego dawno już nie czytałam na grupach dyskusyjnych....
porównywać kogoś z mordercą... z jakiego powodu?!!
jak TAK sobie dumasz w ziemi świętej... to się teraz wyspowiadaj, bo to
grzech
tak rozumiesz przykazania? nauki Jana Pawła II ? nic z tego czego ON nauczał
nie zrozumiałaś....

1. Data: 2005-04-06 08:19:16

Temat: Re: Żreć trzeba zawsze...
Od: "juras" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nICa" <i...@m...mr> napisał w wiadomości
> ... jak wykazuje aktualny wskaźnik dyskusji na prk - ŻREĆ TRZEBA ZAWSZE...
> nawet w taki czas jak teraz.
> Ktoś pewnie zapyta... no a co? Nie żreć???
> Odpowiadam: ŻREĆ!

To ZRYJ sobie spokojnie, dla ciebie to czynnosc prawie jak fizjologiczna,
LUDZIE jedza i rozkosze ktore przy tym doznaja, nie beda znane nigdy tym
ktorzy ZRA.
juras

zdobienie tortu
pytanie może mało tematyczne