zdobienie tortu

1. Data: 2005-04-04 19:08:34

Temat: zdobienie tortu
Od: "loretta" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądająć archiwum grupy, szukając tortu odpowiedniego na urodziny
znalazłam taką informację:

na dekoracje - polewa czekoladowa, a na niej pisakami tortowymi (
sa takie 3-kolorowe, chyba Schwartau to robi

Może wiecie gdzie można takie pisaki dostać? Drugie moje pytanie dotyczy
kolorów, czy są one widoczne na czarnej polewie? A może lepiej malować na
białym?

Bardzo proszę o odpowiedź
Pozdrawiam serdecznie,

loretta z jutrzejszym dwulatkiem

1. Data: 2005-04-04 20:05:15

Temat: Re: zdobienie tortu
Od: Patrycja Scelina <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

loretta napisał(a):

> Może wiecie gdzie można takie pisaki dostać?

Bez problemu można je dostać w każdym "większym" sklepie spożywczym.

> Drugie moje pytanie dotyczy
> kolorów, czy są one widoczne na czarnej polewie? A może lepiej malować na
> białym?

Kolory pisaków to : żółty, czerwony i zielony, więc są one dobrze
widoczne na czarnej polewie.

Patrycja

"Mechanika kwantowa to kobieta, która naprawia kwanty" Pratchett

pytanie może mało tematyczne
Re:[OT?] Papiez nie zyje
Witam Szanowne Towarzystwo
gdzie kupie brazowa fasole w Poznaniu?