Zupa piwna z serem topionym

1. Data: 2002-08-20 08:43:46

Temat: Zupa piwna z serem topionym
Od: "JACooL" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakis czs wtemu w telewizorze widzialem super przepis na zupe piwna z serem
topionym. Prezentowal go pan (sorka jezeli przekrece) Maklowicz. Narobil mi
wielkiego smaka, ale niestety przepis mialem w glowie do czasu kiedy chcia
lem go zapisac. Szukalem na roznych stronach z ksiazkami kucharskimi i w a
rchiwum ale nic nie znalazlem.

Z gory wielkie dzieki JACooL

ps moze ktos ja gotowal i konsumowal - moze szkoda czasu na nia.

1. Data: 2002-08-20 10:11:02

Temat: Re: Zupa piwna z serem topionym
Od: Kuba Skublicki <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

zwykłą zupę z topserkiem robiło się tak, że w wywarze/bulionie/rosole/whatever
rozpuszczałeś 2-3 standardowej wielkości topserki o smaku neutralnym i
doprawiałeś do smaku czym miałeś pod ręką ... a piwno-serowa będzie pewnie
kombinacją powyższego i tego tu : http://kuchnia.3miasto.pl/778.htm

aleś mi smaka narobił ;)

Kuba

1. Data: 2002-08-20 11:20:07

Od: "JACooL" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

To raczej bylo na jakims rosolku. Tez mam na nia wielkiego smaka :)

Gdzież jeśli nie tu...
Ćwierczakiewiczowa i spirytus Nr 4
Sentymnetalne sałatki (P)
stchi by Larousse