Zupa z Ukrainy

1. Data: 2006-07-17 16:00:20

Temat: Zupa z Ukrainy
Od: "Lumhen" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wróciłam niedawno z urlopu na Ukrainie.
Bedąc tam próbowałam różnych miejscowych specjałów.
Miedzy innymi zupe o nazwie..no własnie,
znam tylko fonetyczną nazwe "czamacha", albo jakoś podobnie.
Może ktos z grupowiczów spotkał się z taką nazwą i wie
o jaką zupe chodzi.

Pozdrawiam
Henia

2. Data: 2006-07-17 16:06:58

Temat: Re: Zupa z Ukrainy
Od: Roman <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-07-19 09:54:08

Od: "yuras" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

>Pewnie ze wiemy. Chodzi o zupe nazywajaca sie "czamacha".

Powiedzial co wiedzial.
juras

4. Data: 2006-07-19 12:12:45

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Może ktos z grupowiczów spotkał się z taką nazwą i wie
> o jaką zupe chodzi.
>
> Pozdrawiam
> Henia

Witam jeszcze raz :)

Znalazłam, nazywa sie to "czanachi" lub "czenaki".
Potrawa generalnie ma pochodzenie gruzińskie, ale powstało
wiele odmian regionalnych. I tak wogóle to jest to zapiekanka,
tylko warzywa puszczają tyle soku, że wyglada to jak zupa :)
Pozdrawiam
Henia

5. Data: 2006-07-19 13:14:39

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Witam jeszcze raz :)

mały ciach

> I tak wogóle to jest to zapiekanka,

ROTFL
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
***** www.madej.master.pl **************** http://skocz.pl/bmhh *****

Co zjadł Władek na obiadek? - zgaduj zgadula
SPOZNILEM SIE...
Kruszonka
[OT] Warto korzystać z abuse
Folia przylegająca - jaka z tych dostępnych w Polsce da się używać ?