Zupy- POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2001-09-01 12:33:40

Temat: Zupy- POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!
Od: "adiola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o pomoc, poniewaz moj umysl przez ostatnie 2 tygodnie zostal powaznie
nadwyrezony!
Od owych dwoch tygodni mam mojego tescia w domu, ktory uwielbia geste
zupy( z miechem). Moje popisy kulinarne bardzo mu smakuja, ale mnie
skonczyly sie pomysly. Wszystkie tradycyjne zupy juz zrobilam (rosol,
pomidorowa, ogorkowa, fasolowa, meksykanska, zurek, burakowa, flaki) i
pomysly na tym skonczyly sie. Tesc bedzie jeszcze 3 tygodnie i nie chce
robic powtorki. Wszystkie rady beda niezwykle cenne. Nie moge wyslac go do
jego mamy na jedzenie, bo wprawdzie nie narzeka, ale moj maz po spozyciu
ostatniej lyzki babcinej zupy stwierdzil, ze cofnelo mu sie jak po lufie na
kaca!
Prosze o pisanie na grupe, bo nie chce, zeby przez przypadek luknal w listy
i przeczytal.
Pozdrowionka
adiola

1. Data: 2001-09-01 13:09:18

Temat: Re: Zupy- POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adiola" <a...@p...com> napisał w wiadomości
>cofnelo mu sie jak po lufie na kaca!
:))))))) majstersztyk :))) ehh :)))))

adiola, najlepsze przepisy na zupy jakie probowalam pochodza
z grupy
(nie podlizuje sie!!!)
ale ze wlasnie koncze sama przygotowanie jednej, pochwale
sie :))
- zupka prawie pomidorowa z kulkami miesnymi
Rosolek (robilam kiedys na kostce), do tego wrzucasz
posmazone na maselku warzywka (paski), powinien byc kawalek
pora no i ze 2 obrane ze skorki pomidory, puszeczka
koncentratu
Przyprawy jakie lubisz, ale galka muszkat. (pol lyzeczki) i
lisc laurowy - obligatoryjnie. Kiedy wszystko juz jest w
jednym garze i sie gotuje , bierzesz mieso mielone, dodajesz
przyprawy, czosnek, jajko, lyzke maki i wyrabiasz. Z masy
formujesz kuleczki i wrzucasz do zupy.
...tesc na pewno nie skojarzy tego z pomidorowka :)))

Castle

1. Data: 2001-09-01 13:10:27

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja cebulowa polecam
podsmaz cebylke na jakims tluszczyku, letko poddus, a potem przetrzyj przez
sito, razem z warzywami z wywaru, do ktorego potem wrzucisz cebulke
miecho mielone podsmaz i wrzuc do wywaru razem z przetarymi warzywami
wszystko wymieszac, zagotowac
podawac z groszkiem ptysiowym albo grzankami z bulki
pyyyyyycha:)
i geste i pozywne i z miechem

pozdry Monika

1. Data: 2001-09-01 13:33:48

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
powaznie
> nadwyrezony!
> Od owych dwoch tygodni mam mojego tescia w domu, ktory uwielbia geste

adiola zrób krupnik lub grochóweczke albo kartoflanke (mniam)
Mechcia
i nie daj sie! zup jest dużo:)))

1. Data: 2001-09-01 13:57:34

Od: "adiola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje, jestescie kochani , jak zwykle zreszta. Poprosze o jeszcze!
Humor mi wraca, jak czytam przepisy ha ha
pozdr.
adiola

1. Data: 2001-09-01 14:54:13

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik adiola <a...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b90d5ad$...@n...acn.pl...
> [...]
> pomysly na tym skonczyly sie. Wszystkie rady beda niezwykle cenne. >
Prosze o pisanie na grupe, bo nie chce, zeby przez przypadek luknal w listy

Może być klopsikowa? Jest tam:
http
://w
ww.g
otow
anie.wkl.pl/index.php?przepis=29&powrot=index.php?gr
p_prz=12&et_powrot=Zupy

Albo wsadż do wywaru pokrojoną polędwicę wieprzowę (podsmażoną), a potem
najróżniejsze różności: ziemniaki w kostkę, czerwoną fasolkę, paprykę w
kostkę, trochę kukurydzy, trochę makaronu kolanka, sos sojowy, zagęścić
mąką, przyprawić na ostro i pycha! chyba o niczym nie zapomniałam, hm, mam
nadzieję.

1. Data: 2001-09-01 14:54:54

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mqt84$73m$...@n...tpi.pl...

> [...]
> otow
> an
ie.wkl.pl/index.php?przepis=29&powrot=index.php?grp_

Uuuuuups, to jeszcze raz:
[...]

Wkn

1. Data: 2001-09-01 14:58:42

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mqt9c$777$...@n...tpi.pl...

> [...]
> otow
> an
ie.wkl.pl/index.php?przepis=29&powrot=index.php?grp_

Ciekawe co się dzieje, badziewie jedno, no w każdym razie to miała być
pomidorowa z klopsikami z mielonego mieska, ale mniejsza z tym. może akurat
wujek nie lubi. Tylko zamieszania narobiłam :-((

Wkn

1. Data: 2001-09-01 15:18:11

Od: "adiola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

I tak juz wlazlam na Twoja strone, nawet bez linka, bo trafilam po
literkach. Dziekuje bardzo, komentarzyk w ksiedze gosci tez jest.
thx
adiola

1. Data: 2001-09-01 15:41:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Prosze o pisanie na grupe, bo nie chce, zeby przez przypadek luknal w listy
>i przeczytal.
>Pozdrowionka
>adiola

krem z kalafiora