Żurek

1. Data: 2004-10-18 11:57:33

Temat: Re: Żurek
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Oct 2004 13:34:12 +0200, *madzik*
<m...@b...telia.com> wrote:

>Rozumiem, ze to kwestia braku odpowiedniej maki?
>
>Ja tez mieszkam poza ziemią w żurek bogatą, ale u mnie sie da zrobic
>(czasem mi sie nie chce, to fakt, a przeciw Zasłupiu nic nie mam, wrecz
>przeciwnie :-) )

ja sie pewnie zrazilam po tym pierwszym razie. a taki zaslupi
podrasuje i jest jak zywy!

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-10-18 11:59:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Oct 2004 13:27:13 +0200, "batory"
<b...@p...wywaltoonet.pl> wrote:

>Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
>wiadomości news:la87n01e3u7b11q7vaashnptqsk4m4rb7m@4ax.com...

>Mogę Ci przysłać. Ostatnio w sklepach bywa jakiś taki w plastikowych
>butelkach, oraz w słoikach pasteryzowany. No, chyba, że nie wolno takich
>zgnitych produktów do Was przysyłać :-)
>Pozdrówka - Agnieszka

dziekuje serdecznie, czuprynka zamiatam podloze, pewnie by
podejrziliwie patrzyli przy cle, choc musze powiedziec, ze pare
lat temu dostalam paczuszke, w ktorej byly grzybki marynowane i
sloiczek szlag trafil...i doszlo. dziwnie, ale doszlo.
to ja moze sobie przywioze w styczniu, jak bede, a na razie bede
wyjadac Zaslupie ;)

Dzieki

pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-10-18 13:04:38

Od: "maciek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj czepiacie się, jak chce to niech sobie zrobi zakwas, napisałem np.
To trzeba było napisać jakis konkretny przepis, a nie wymądrzać się, jest
potrzebujący juz usycha a wy nic
--
Maciek

ciastka z foremki na drucie
Jedno zdanie o zlodziejstwie z artykulu w Wyborczej...
włoszczyzna
Grzanki zapiekanki
łosoś w burakach