Zwolennicy faszyzmu...

51. Data: 2018-12-02 18:03:08

Temat: Re: Zwolennicy faszyzmu...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-02 o 09:37, Trybun pisze:

> Faktów.

Czyli wojna, obozy koncentracyjne itd. to wymysły? Działy się w innym
wymiarze, tam gdzie leży Atlantyda?
Zaczynam podejrzewać, że ty nie jesteś zwyczajnie głupi, tylko
zwyczajnie chory psychicznie.
Przeprosiłbym za wyśmiewanie się z ciebie, ale nie napisałeś, że jesteś
chory i że się leczysz, więc nie mam za co.

To była darmowa porada. W promocji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

52. Data: 2018-12-02 18:09:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-02 o 09:36, Trybun pisze:

> Co cię jeszcze powstrzymuje przed obcinaniem "narządów" noworodkom, bo
> przecie to potencjalne zagrożenie gwałtem... "

Ale wiesz, że żeby zostać faszystą, to trzeba to zrobić świadomie?
Można zostać katolikiem wbrew własnej woli, ale faszystą się nie da.
I tak, jestem za obcinaniem narządów gwałcicielom. Ale co mają z tym
wspólnego noworodki, to tylko twój chory umysł wie.

> Poza władzą (i jej fanami w twoim typie) nie ma faszystów w tym kraju.

Taaaak... bez wątpienia jesteś debilem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

53. Data: 2018-12-04 09:56:53

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-02 o 17:54, Kviat pisze:

> No i... nico.
> No debil...

Co tobie do tego?

> O czym ty bredzisz?
> Jaki znowu mój wybraniec?

Wszystko jedno. Robi to każdy z nich.

> Prywatnie?
> Bez wątpienia jesteś debilem.
>
> A nawet jeżeli to miałoby być prywatnie, to zauważ, że faszyści przed
> wojną też spotykali się "prywatnie". Jakieś wnioski? Coś dzwoni, czy
> jeszcze nie?
>
> Dowiedziałeś się już, dlaczego propagowanie faszyzmu jest nielegalne?
> Masz alergię na wiedzę i nie możesz, czy po prostu jesteś debilem z w
> wyboru i nie chcesz?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

No tak "bez wątpienie jestem kretynem" - prawda.  Tylko czy jest sens
wdawać się w dyskusje z kimś o intelekcie dziecka bądź wzorcowego
faszysty.. Ty nie wiesz nic o życiu, o wolności to masz tylko mgliste
pojęcie, mimo tego jest ona powodem strachu.

54. Data: 2018-12-04 09:57:43

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-02 o 18:09, Kviat pisze:

> [...]
> I tak, jestem za obcinaniem narządów gwałcicielom. Ale co mają z tym
> wspólnego noworodki, to tylko twój chory umysł wie.

"Świadomie", jako żywo głosisz faszystowskie tezy, tymczasem od
faszystów wyzywasz tych szykanowanych przez siebie. Ty oprócz "nauk"
nabytych posiadasz jakąś własną autorską choć jedną myśl w głowie.. tak
- nie ma tu znaku zapytania na końcu.

> Taaaak... bez wątpienia jesteś debilem.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Opowiedział na grupie Kviat swoje sny, w których to prowadził dialog z
lustrem.

55. Data: 2018-12-04 10:28:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-04 o 09:57, Trybun pisze:
> W dniu 2018-12-02 o 18:09, Kviat pisze:

> "Świadomie", jako żywo głosisz faszystowskie tezy,

Bredzisz.
Kodeksy karne państw, które zabraniają faszyzmu, są faszystowskie?
Masz jeszcze większy bałagan w głowie niż ikselka. Muszę przyznać, że to
spore osiągnięcie.

> tymczasem od
> faszystów wyzywasz tych szykanowanych przez siebie.

Bredzisz. Faszystami nazywam faszystów.

Dowiedziałeś się wreszcie z jakiego powodu faszyści są "szykanowani"?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

"warto przedstawić Jezusowi tych ludzi"
Piana z mózgu