I gdzie się to zepsuło?

1. Data: 2018-11-19 00:20:48

Temat: I gdzie się to zepsuło?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego ONE sobie to robią???

Z komentarzy pod ,,pudelkową" historią chirurgicznej przemiany miłej,
naturalnej, sympatycznej dziewczyny w dmuchaną (sic!) gumową lalę vel
potwora z bagien:
,,Jak byłam dzieckiem chciałam zostać lekarzem. Moi rówieśnicy mieli podobne
,,dziwne" marzenia-chcieli być prawnikami, strażakami, kucharzami,
nauczycielami. I gdzie się to zepsuło, że dziś dzieci chcą być zwierzętami,
kosmitami, prostytutkami i striptizerkami?! Wtf?!"

--
XL

2. Data: 2018-11-19 03:35:00

Temat: Re: I gdzie się to zepsuło?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 listopada 2018 00:20:49 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> nauczycielami. I gdzie się to zepsuło, że dziś dzieci chcą być zwierzętami,
> kosmitami, prostytutkami i striptizerkami?! Wtf?!"

Myślę, że chodzi o to, że chcą być po prostu zauważalni, atrakcyjni poprzez
odmienność. Mniej współczesnemu pokoleniu zależy na powadze, autorytecie,
użyteczności i na innych mniej spektakularnych, bardziej zwyczajnych cechach.
Buddyjskie pisma o tej wadzie charakteru, czyli o chęci bycia rozpoznanym za
wszelką cenę - jako o jednej z elementarnych przeszkód do rozwoju umysłu
wspominały już w starożytności.

3. Data: 2018-11-19 08:52:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-19 o 00:20, XL pisze:
> [...]
> nauczycielami. I gdzie się to zepsuło, że dziś dzieci chcą być zwierzętami,
> kosmitami, prostytutkami i striptizerkami?! Wtf?!"

...faszystkami.

Nic się nie zepsuło. Dziwacy zawsze byli, tyle że ludzi na świecie jest
więcej, to i ich jest więcej.
I nie każda prostytutka czy striptizerka zajęła się tym z własnej woli.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2018-11-19 14:04:45

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.11.18 um 08:52 schrieb Kviat:

> [...]
> więcej, to i ich jest więcej.
> I nie każda prostytutka czy striptizerka zajęła się tym z własnej woli.

Dziwne ze nie marza o karierze duchownego, pojsciu do klasztoru...

--
saluto
Silvio Balconetti

5. Data: 2018-11-19 16:44:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> wszelką cenę - jako o jednej z elementarnych przeszkód do rozwoju umysłu

Atrakcyjni przez odmienność, znając typowe mentalności (niestety) oraz
konsumpcjonizm opanowujący już nie tylko dobra materialne, kulturalne, ale
i świątynię ludzkiego ciała - jestem w stanie pojąć, bez akceptacji
oczywiście. Dziś w tłumie, ktory ma jednakowy dostęp do wszystkiego, trudno
być oryginalnym, bo do tego potrzeba jakiejś instancji. A że intelektualna
średnia zdąza do zera, instancji się nie szuka, bo nie ma kto jej szukać,
więc jest niepotrzebna. Trudno, żeby osobnik/osobniczka o intelekcie
lodówki miał/a jakiekolwiek ambicje.
Chce więc zaistnieć na poziomie intelektu lodówki - stając się przedmiotem.
Ale dlaczego kryteria atrakcyjności przesunęły się w tę stronę???

--
XL

6. Data: 2018-11-19 17:12:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Chce więc zaistnieć na poziomie intelektu lodówki - stając się przedmiotem.
> Ale dlaczego kryteria atrakcyjności przesunęły się w tę stronę???

Czyli inaczej mówiąc - dlaczego ze wzrostem dobrobytu i błogostanu ludzie
degenerują się ideowo, moralnie i intelektualnie?

--
XL

7. Data: 2018-11-19 17:38:09

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 listopada 2018 14:04:47 UTC+1 użytkownik Silvio Balconetti
napisał:

> Dziwne ze nie marza o karierze duchownego, pojsciu do klasztoru...

Coby zostać mnichem - z tego co mi wiadomo - należy mieć zdolności do medytacji.
Bez tego to tylko łysa pała i siermiężna szata.

8. Data: 2018-11-19 18:28:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-19 o 17:12, XL pisze:

> Czyli inaczej mówiąc - dlaczego ze wzrostem dobrobytu

Statystycznym.
Dobrobyt rośnie nierówno. Problem nie jest we wzroście, tylko we
wzroście nierównomiernym, wręcz rażąco nierównomiernym.

> i błogostanu

Na błogostan mogą sobie pozwolić nieliczni. Ci bogaci.

> ludzie
> degenerują się ideowo, moralnie i intelektualnie?

Z biedy. Widzą, że wbrew temu co im wmawiali: "ucz się", "pracuj ciężko"
itp., nie mają z tego żadnej korzyści.
A tu przychodzą populiści, faszyści, pseudo narodowcy itd. i dają im
proste odpowiedzi na trudne pytania: to wszystko wina twoich wrogów
(lewaków, żydów, pedałów, czarnych, muzułmanów itp. bzdury, co komu
przyjdzie do głowy). Więc degenerują się ideowo, moralnie i
intelektualnie i głosują na pis oraz zapisują się do ONRów (czy tam
innych ich klonów).

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-11-19 18:57:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 listopada 2018 17:12:36 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Czyli inaczej mówiąc - dlaczego ze wzrostem dobrobytu i błogostanu ludzie
> degenerują się ideowo, moralnie i intelektualnie?

Nie ze wzrostem dobrobytu. Dobrobyt wzrastał wielokrotnie w historii i do takiej
hucpy najczęściej nie dochodziło, ludzie się rozwijali w sposób zrównoważony
z niektórymi wyjątkami. Ja upatruję przyczyny raczej w degradacji środowiska
naturalnego. Człowiek czerpie wzorce estetyczne z przyrody, więc jak ona jest
niszczona w jego otoczeniu, traci instynkt proporcji.

10. Data: 2018-11-19 20:19:35

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.11.18 um 18:28 schrieb Kviat:

> [...]
> przyjdzie do głowy). Więc degenerują się ideowo, moralnie i
> intelektualnie i głosują na pis oraz zapisują się do ONRów (czy tam

Kiedys moze bylo lepiej? Mozna bylo zabronic, a dewiantow zeslac do
obozow pracy, choc wlasciwie taka perspektywa wybijala z glow takie
fanaberie.
Jestem na stanowisku, ze choc mi sie rozne rzeczy (np. tatuaze,
obraczkowanie, piercingi) nie podobaja, to jak komus to sie podoba i go
na to stac, to niech sobie robi. Zwolennicy innego podejscia chcieliby
pewnie przebrac wszystkich w jakies mundurki (kiedys czytalem w jakims
forum westchnienia ludzi, jak to fajnie bylo w szkolnych fartuszkach) i
zalecic do tego przepisowe fryzury?
Zycze powodzenia! Moze do tego dojdzie? :-)
PS. Pisalem chyba o dzielku niejakiego Krajskiego, w ktorym sa zalecenia
skromnych zachowan i strojow. Szczegolnie dla pan...

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej