Re: I gdzie się to zepsuło?

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: I gdzie się to zepsuło?
Date: Mon, 19 Nov 2018 20:19:35 +0100

Am 19.11.18 um 18:28 schrieb Kviat:

> Statystycznym.
> Dobrobyt rośnie nierówno. Problem nie jest we wzroście, tylko we
> wzroście nierównomiernym, wręcz rażąco nierównomiernym.

> Na błogostan mogą sobie pozwolić nieliczni. Ci bogaci.

> Z biedy. Widzą, że wbrew temu co im wmawiali: "ucz się", "pracuj ciężko"
> itp., nie mają z tego żadnej korzyści.
> A tu przychodzą populiści, faszyści, pseudo narodowcy itd. i dają im
> proste odpowiedzi na trudne pytania: to wszystko wina twoich wrogów
> (lewaków, żydów, pedałów, czarnych, muzułmanów itp. bzdury, co komu
> [...]
Kiedys moze bylo lepiej? Mozna bylo zabronic, a dewiantow zeslac do
obozow pracy, choc wlasciwie taka perspektywa wybijala z glow takie
fanaberie.
Jestem na stanowisku, ze choc mi sie rozne rzeczy (np. tatuaze,
obraczkowanie, piercingi) nie podobaja, to jak komus to sie podoba i go
na to stac, to niech sobie robi. Zwolennicy innego podejscia chcieliby
pewnie przebrac wszystkich w jakies mundurki (kiedys czytalem w jakims
forum westchnienia ludzi, jak to fajnie bylo w szkolnych fartuszkach) i
zalecic do tego przepisowe fryzury?
Zycze powodzenia! Moze do tego dojdzie? :-)
PS. Pisalem chyba o dzielku niejakiego Krajskiego, w ktorym sa zalecenia
skromnych zachowan i strojow. Szczegolnie dla pan...

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej