I gdzie się to zepsuło?

31. Data: 2018-11-28 19:43:38

Temat: Re: I gdzie się to zepsuło?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Pewne jest tylko to że bez względu na wszystko inne nie wybrałbym dwu
> kandydatek - wariatki ani  fanatyczki religijnej.

> Ale chyba widać że odróżnieniu od prostytutki czy striptizerki jest
> współczesną niewolnicą? "Sprzedaje ciało", nie bardzo rozumiem ten
> termin.

No na pewno nie mam na myśli takiej sprzedaży:
https://www.tvp.info/1092568/zabili-a-cialo-sprzedal
i-jako-mieso-do-kebaba

> A kompetencje sekretarki są ściśle powiązane z preferencjami szefa.

Cóż, jaki szef, takie preferencje.

> Gdybyś się sama zastanowiła nad zagadnieniem to i Twoja odpowiedź nie
> byłaby tak jednoznaczna.

Mędzisz, byle nie odpowiedzieć - co samo w sobie jest odpowiedzią.

--
XL

32. Data: 2018-11-29 11:48:52

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-28 o 19:43, XL pisze:

> No na pewno nie mam na myśli takiej sprzedaży:
> https://www.tvp.info/1092568/zabili-a-cialo-sprzedal
i-jako-mieso-do-kebaba

A jaką, myślisz o handlu żywym towarem? Przecie to normalka w
dzisiejszym świecie i zasadniczo nie dotyczy niewolnictwa seksualnego.

> Cóż, jaki szef, takie preferencje.

No właśnie, a niewolnik musi się dostosowywać. Taka sekretarka pewnie z
niedowierzania przecierałaby oczy na widok warunków pracy w
dzisiejszych"agencjach towarzyskich".

> Mędzisz, byle nie odpowiedzieć - co samo w sobie jest odpowiedzią.

A co niby jest do gadania oprócz tego że temat rozpatrujesz nawet bez
zastanowienia nad dzisiejszymi realiami.

Przede wszystkim...
Dzieci Mr Hyde'a.
Islam?
I Bóg stworzył...