Zwyrodniałe gówniarstwo!

321. Data: 2009-09-02 20:31:05

Temat: Re: Zwyrodniałe gówniarstwo!
Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:h7llfn$19k$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

> Marnujesz się tutaj, idź se na poezję.
>
> Qra

Ha...ha, tak źle mi życzysz?

322. Data: 2009-09-02 20:44:11

Temat: Re: Zwyrodniae gwniarstwo!
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:
> [...]
> "wypracowana" i w samej rzeczy był to dla mnie i TŻta stan
> błogosławiony - chodziłam w złotej aureoli wokół głowy, prawie nie
> stąpając po ziemi. Tak wiec nawet rodząc byłam boginią pomiędzy
> świniami - któryś z lekarzy tak to własnie określił wtedy, myśląc, że
> nie słyszę - "o, ta mała taka młoda, a rodzi jak bogini pomiędzy
> świniami" :-)
> Dały mi te słowa niezłego kopa - dalej poszło śpiewająco i są to dla
> mnie jedne z najpiękniejszych wspomnień, których nikt nie jest mi w
> stanie zadeptać najbrudniejszymi buciorami :-)

To jest orgazm i szczytowanie w jednym! Czegoś tak dowcipnego dawno nie
słyszałem. Jesteś naprawdę boska!
Przeczytałm trzy razy i jeszcze własnym oczom nie nie wierzę. Dawaj tego
więcej! :DDDDDDD
Najlepszy to oczywiście ten kop pana doktora! <LOL>

michał

323. Data: 2009-09-02 21:00:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> To jest orgazm i szczytowanie w jednym! Czegoś tak dowcipnego dawno
> nie słyszałem. Jesteś naprawdę boska!

Orgazm przy porodzie - któż, jeśli nie XL :]

> Przeczytałm trzy razy i jeszcze własnym oczom nie nie wierzę. Dawaj
> tego więcej! :DDDDDDD

Nie wywołuj wilka... :)

--
Pozdrawiam - Aicha

324. Data: 2009-09-03 13:05:09

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro jest bardziej zwierzątkiem, niż facetem...

Znowu wina po stronie faceta.. :-(

325. Data: 2009-09-03 13:05:18

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze: