Życzenia nietypowe....

1. Data: 2002-12-21 10:20:49

Temat: Życzenia nietypowe....
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym tą drogą złożyć najserdeczniejsze życzenia świąteczne oraz
życzenia ogrodniczych sukcesów w Nowym Roku, ze szczególnym uwzględnieniem
powrotu na łono grupy tym, którzy tu bywali,a od dłuższego czasu w sposób
nieusprawidliwiony są nieobecni niestety...
Janusz Czapski

Adresatami tych życzeń są (kolejnosć przypadkowa):
Jan Młodszy
Krzysztof Koterba
Andrzej Papliński
Krzysztof Marusiński
Irek Zabłocki
Edyta Szajnóg
Robal
Jerzy Nowak
Miro
Jan Cieciński
Piotr Siciarski
Magda Basset
Grzegorz Karolczak
i.... następnych możecie sobie dopisac... :-)
Tylko rzadkie bywanie Bogusława jest usprawiedliwione zadymianiem
winnicy... :-)))
J.

2. Data: 2002-12-21 11:12:39

Temat: Re: Życzenia nietypowe....
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> [...]
> nieusprawidliwiony są nieobecni niestety...
> Janusz Czapski
>
> Adresatami tych życzeń są (kolejnosć przypadkowa):

Miro zostawił swoje żmije dziko(:-( . Jest obywatelem Europy. Na razie poza
zasięgiem sieci, ale pozdrawia Grupę telefonicznie.

> Jan Cieciński
> Piotr Siciarski
> Magda Basset
> Grzegorz Karolczak
> i.... następnych możecie sobie dopisac... :-)

Jacek Kaliszan
Katarzyna Sornat (Kasiu odezwij się, bo nie mam Twojego adresu)
Lidka Ogrodniczka
Andrzej Opejda
Marek Kawalec
Tomek Niemiec
Maciachowa

> Tylko rzadkie bywanie Bogusława jest usprawiedliwione zadymianiem
> winnicy... :-)))
> J.

to znowu ja
pomocy!!!