Żylak odbytu i krwawienie - pomóżcie:(

1. Data: 2007-01-04 12:26:45

Temat: Żylak odbytu i krwawienie - pomóżcie:(
Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam stwierdzonego żylaka odbytu (ponoć duży) i od paru dni przy wypróżnianiu
występuje dosyć silne krwawienie. Zdarzało się to wczesniej ale
sporadycznie - teraz jest codziennie rano i to dosyć intensywnie. Zaczynam
się martwić - czy ktoś może mi coś poradzić co z tym zrobić? Poza lekkim
pieczeniem w zasadzie tyłek mnie nie boli ale kibelek codziennie rano dośyć
intensywnie czerwony. Pomożecie?

K.

2. Data: 2007-01-04 13:46:22

Temat: Re: Żylak odbytu i krwawienie - pomóżcie:(
Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Konrad napisał(a):
mój dziadek też miał i umarł, bo nie chciał go leczyć.A jaki
duży jest???

3. Data: 2007-01-04 14:35:55

Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@w...pl> wrote in message
s.com...

>Konrad napisał(a):
>mój dziadek też miał i umarł, bo nie chciał go leczyć.A jaki
>duży jest???

Twój dziadek? Nie mam pojęcia

K.

4. Data: 2007-01-04 14:38:47

Od: "Sztywna" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad wrote:
> <m...@w...pl> wrote in message
s.com...

Powinieneś zgłosić sie do proktologa, i to szybko.
Pozdrawiam:
Monika
s...@i...pl

5. Data: 2007-01-04 14:44:12

Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sztywna" <s...@i...pl> wrote in message
s.com...

> Powinieneś zgłosić sie do proktologa, i to szybko.

Jak już wspomniałem wcześniej byłem - stwierdził że mam hemoroidy :D

K.

6. Data: 2007-01-04 17:39:56

Od: Robert Latała <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak już wspomniałem wcześniej byłem - stwierdził że mam hemoroidy :D

Wykonac rectoskopie (ew. kolonoskopie) celem wykluczenia ew. zmian
nowotoworowych, które mogą się nakładać na żylaki odbytu.

Z farmakologicznych środków:
- nasiadówki z kory dębu (dostępne bez Rp w aptekach),
- Detralex 2x dziennie podczas posiłku - w przypadku zaostrzenia
dolegliwości ze strony żylaków odbytu dawka wynosi 6 tabl. na dobę przez
pierwsze 4 dni, następnie 4 tabl. na dobę przez kolejne 3 dni.

UWAGA
Najważniejsze jest WYKLUCZENIE ew. procesu nowotworowego.

Robert Latala, MD
mailto:er2002@##WYKASUJ##poczta.onet.pl
502 43 46 44 #gg145720

7. Data: 2007-01-05 07:59:57

Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert Latała " <e...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> dolegliwości ze strony żylaków odbytu dawka wynosi 6 tabl. na dobę przez
> pierwsze 4 dni, następnie 4 tabl. na dobę przez kolejne 3 dni.

Bardzo serdecznie dziękuję

K.

8. Data: 2007-01-05 21:21:38

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad napisał(a):
> "Sztywna" <s...@i...pl> wrote in message
s.com...

> Jak już wspomniałem wcześniej byłem - stwierdził że mam hemoroidy :D

To już wiemy :D
No i co? Tak Cię zostawił na pastwę losu? Bez żadnych zaleceń? Nie
zaproponował żadnego leczenia? Nie uprzedził, że gdyby coś się
działo, to proszę to i tamto? Co to za konował?

PS. Koniecznie idź do dobrego proktologa, z prawdziwego zdarzenia.

Pozdrawiam,
Maja

Ubezpieczenie w NFZ po ukonczeniu studiow
Prosba o przetlumaczenie łacinskiej diagnozy
Specjalista ginekolog w Łodzi
prośba o wyjaśnienie łacińskich diagnoz
Pigułka na próchnicę